aduhhh...di serang sakit gigi

10/21/2008 11:52:00 AM



salam semua...
hrni lin x berapa sihat,di serang sakit gigi dek kerana gusi pecah..aduh sakit nye ni jgn ckp la,smlm ptg mula rase denyut2 trus tangkap ke gigi,lin ni x pernah kena sakit gigi,bru ni la tau rasa cmna sakit nye sakit gigi,x boleh tido mlm,nasib ada ubat penahan sakit tu...aduhhh...mlm smlm lps hubby blk trus cr klinik gigi yg bkk lagi,nasib ada kt TUTA tu,msuk dlm jmpa doktor,dh x-ray rupanye mmg bengkak giler kerana akar dh rosak dlm,tu yg jd sakit terlampau doktor kate,nk kena cabut tp tggu dh x sakit bru boleh cabut..aduhhh sakitnye,so skrg mkn pun sakit nk minum pun rase sakit,jd mulut tutup je la,diam membisu,kt rumah ni semua gelak2 kan je,dh x kira ape yg dpt depan mata abs lin lempar dek sakit hati kena gelak...aduhhhh,perut lapaq nihhh...hah tu nape gelak2 tu,nk kena lempar gak ke???adeiiii..

You Might Also Like

4 Comments

  1. iskk saket gg mmg seksa kakak..mesti bertuka jd godzila. saba2 kakak.

    ReplyDelete
  2. alololoo..
    shian nyer sakit gigi yer.
    wawa plak sakit gusi.
    hmm..
    nk g klinik maleh.
    hee...
    =)

    ReplyDelete
  3. Salam Lin..

    kesiannya..Intan faham kesakitan yg Lin alami.. Banyakkan bersabar. Bila dah tak sakit nanti, cepat2 pegi cabut ya.. Jangan tangguh2 lagi..

    ReplyDelete
  4. tapi kalau kena penampar..mesti terus elok tu.... heee... heee

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com