Bakso Jawo.!!!

12/14/2008 12:41:00 AM


Salam semua...
Tengok tu...ee sedapnye kan...mmg sedap,yum3...hrtu Lin gan ank2 bersama kwn tu dok blk dr kilang Apollo trus sggh kt Perling Jln Camar tu pi pekena Bakso Jawo,mmg org Indon Jawo yg jual tu,1 mgkuk rm3.50..murahkan,kentul nye tu pun byk seh,ada 7 biji..mmg sedap..so klu korang nk try test,pi la cuba,mmg power...
:minimo_28:

P/S: Bt Ct.Delima,nnti bila dtg Johor,Lin bwknye mkn Bakso..keh3

2 Comments

  1. bakso bakso ni kurang sikit ar nak makan... linda jer makan.. he he... kalau mee soto tu orait gak.. he he

    ReplyDelete
  2. lin..dah terliur tgk bakso tu..bak nak makannnn !!

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com