Cendol-An Wardrobe.

12/03/2008 07:22:00 PM


Salam semua...
Seksi ke?? bkn seksa?? keh3 itulah td jumpa abg imegresen tu,dia nmpk je Lin,trus dia kate.."wah u seksi la hrni."..keh3...ye ke? seksi tang mana la tu...waduh2 la...jgn mare ye semua..purple lg hrni...keh3,tu bju bru Lin,dr An-Wardrobe..dh byk dh Lin langgan dgn dia,mmg sedap pakai tau...nnti korang pi beli ye...td lps je blk dr Imegresen tu,haus nk naik giler,so sggh la kt warung cendol kt sungei Chat,Jln Kg Mohd Amin tu..pehh pekena cendol durian..sodap x pandang kiri kanan dh...order 2 pggn rojak,1 rojak petis,1 lg rojak buah...keh3..diet beb..apalagi balik kembung perut la ni..adehhh
:minimo_07:

P/S: Seksi biar di mata org,jgn seksa di mata AKU!!!

You Might Also Like

4 Comments

  1. warung cendol?? hurmmm.... ada ek? hehhe.. Lin, suker x makan kat kedai yg kat korner esso ke mobil tuh? Ala yg dekat ngan convent tu? yg kedai dia penuh ngan gambar2 lama tu... Lupa lak nama kedai tu

    ReplyDelete
  2. best ek mkn rojak buah...nyam2

    ReplyDelete
  3. sedap ke cendol kat stu? hohohohohohhohoho

    ReplyDelete
  4. lin..kat sg chat tu skrg ada lagi x murtabak s'pore..gian dah lama sgt x makan hehehe..kt situ mmg power2 lin tempat ct lepak2 time mlm ngan CM bila balik jB :)

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com