Breaking

Friday, December 19, 2008

Muffin GEBU!!

Salam semua...
Amboii gebunye muffin tu...keh3,yg pasti mangkuk cup tu hadiah buah tangan dr Cik Mat Gebu waktu Lin berkunjung ke rumah nye hrtu...mmg dh lama nk bt tu,tp x kesampaian,so hrni bru la menjd,ye la sukatan dgn acuan tu jd lain,mak nye respi utk sz S,tp mgkuk tu sz L, Lin lak x pandai nk adjust2 sukat ni,bila bakar tu,sikit sikit makin naik,skli siap mak aii,terlebih naik lak,gebu gitu kan...keh3,Lin bt 3 rase,coklat,strawberi,pandan,plain...belasah je mana ada,so tadaaa siap sudah,utk kwn2 tu..sila2 lah ye mkn muffin tu..keh3..
:minimo_28:


P/S:Nak tau sedap ke x?tnye Intan tu,td Lin hntr uma dia sikit..keh3.

6 comments:

  1. ok..sat lahi nnt kan ketibaan Dato CM dn Datin Ct kerumah yer..tggu kat depan pintu keh3..

    ReplyDelete
  2. o ye ke..jgn lupa bwk puding karamel nye ye Datin CT dn Dato CM...keh3

    ReplyDelete
  3. wah leh gi rasa jab ni.. he he.. letak kan lilin 36 batang eh.. he he..

    ReplyDelete
  4. sdapnye nampak muffin tu..rajin sis lin ni..,mcm2 resepi dh sis lin buat..semuanye menyelerakan..ngap sket

    ReplyDelete
  5. cantik la die nye mangkuk cup tu..die beli mana ekkkkkkkkkkkkkk..nak nak nak....nak mangkuk je. ;p

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..