Proses Air Longan..


Salam semua...
Tghri ni dok tggu kwn x dtg2 ni...sakit nye jiwa Lin la,janji nk ikut sama gi Skudai..Lin nk beli brg sikit utk persiapan holiday Msjbox tu nnti...tp x pe sementara tggu kwn dtg tu td,ank mntk air longan,so sempat la Lin rebus kan tu,siap aje trus minum panas2,sejuk sikit bdn nih...dried longan nih Lin beli masa gi Pasar Larkin kelmarin,lama dah x bt sendri...ank2 Lin suke betul...mmg elok utk kesihatan..so korang try la ye beli rebus sendri..
:snow18:


P/S: Rebus 1 periuk tu kjp je la tuh kang...ank2 suke minum panas2...slurppp

Post a Comment

4 Comments

  1. Memang suke masak la akak ni ye.. hehe
    macam si jana jugak la ni hehe..

    ReplyDelete
  2. Ermmm...nyummmiiiii!!!
    air longan ni..ila boleh samakan mcm rasa laicikang(betul ke spealingnya..hehekkk).
    tapi ila tak serajin Lin ler...hehekkk:p

    ReplyDelete
  3. Air longan panas?.. ee boleh cuba ni. Asyik minum yg sejuk jer.. tq lin atas ingatan ini.

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com