Breaking

Monday, December 08, 2008

Sup GearBox korban..


Salam semua...
Ermm yum2 sdap mmg tuh...td ptg bro Kasawari ajk gi uma Cik Mat Gebu,mmg dh jnji smlm,tp dek dpt undangan tetamu x di undang so Lin x dpt la nk join beraya sekali td tu,sementara abg dok layan kwn2 nye tu borak,Lin kejekan tulang2 kurban td tu,nk masak sup,berpeluh2 kluar,tu yg sedap tu..keh3,selesai je,hntr ke rumah sikit,bg2 jiran tetangga sikit,fuhh mkn dgn sambal kicap,roti perancis tu..terangkat bijik mato....keh3..blurpp konyang...
:minimo_17:


P/S: Ini bkn Gearbox lg ,bapak box ada la..straw kena yg besar tu bt sedut...yum3

11 comments:

  1. cet. sajer jer dengki ni eh.. ermm memang gearbox betul ni.. kena plak dgn sambal kicap.. adehhhh... hishhh...

    ReplyDelete
  2. kasawari,wakakah mmg sajer je,jnji dpt tgk gambo,kenyang gak kan...keh3

    ReplyDelete
  3. takotnye nengok gearbox tuh...sesuai untuk memanaskan badan...hehe

    ReplyDelete
  4. Nyum..nyum...keucr air liur ku, bangkit nafsu ku...lapor....

    ReplyDelete
  5. wow mweriaqh nye raya...sy,rayae thn ni x berape meriah..mak tk berapa sihat so tk ceria sgt...

    ReplyDelete
  6. Wah..kecur..kecur...

    Dah lama juga tak pekena gear box nie..

    Lelaki Tak Setia

    ReplyDelete
  7. wah tk bleh blah sup gearbox...
    kompom kalau demam-demam terus baik
    ni.. mane bleh dapat murah murah...

    kekeke... Kreuger dah masuk hari
    ke2 demam ni. adoi la~

    Kreuger®

    ReplyDelete
  8. ya tuhan... sedap tul tgok sup tuu...

    ReplyDelete
  9. wooo.. besornye tulang hehe!

    ReplyDelete
  10. mmg xleh tolak kalao org ajak mkn sup gear box...phe!!!

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..