Wednesday, January 28, 2009

Aku dan Purple..


Salam semua...
Ehem..ehemmm...Hrtu sebelum gi Redbox kan Lin kuar dgn abg gi Jusco Tebrau tu,ye la tgh sale2 giler Raya Cina kan,mata terpandang dgn sepasang kasut tali yg ada batu purple tu..apa lg sambar le cepat2,new arrival lg tu..ok x tu?cntik x tu?...keh3,klu korg x suke...tp I like!!!....muahahaha...
:bye:


P/S:Mmg x leh tgk kelibat purple..ntah ek penyakit kot..keh3

5 comments:

  1. ooo ni haa bahagian kak lin ek... fuh mcm kasut artis maa..

    ReplyDelete
  2. eh sukenyerr..lain dr yg lain ni..

    ReplyDelete
  3. Meh Kongsi:Ala ini bkn bhgian,tp saje je,pantang nmpk purple la...keh3

    ReplyDelete
  4. Tiha:Cantik eh..TQ Tiha..muah3x

    ReplyDelete
  5. ermmm purple dan lin tak dapat dipisahkan.. macam lagu dan irama.. he he

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..