Aku dan Purple..

1/28/2009 02:07:00 PM


Salam semua...
Ehem..ehemmm...Hrtu sebelum gi Redbox kan Lin kuar dgn abg gi Jusco Tebrau tu,ye la tgh sale2 giler Raya Cina kan,mata terpandang dgn sepasang kasut tali yg ada batu purple tu..apa lg sambar le cepat2,new arrival lg tu..ok x tu?cntik x tu?...keh3,klu korg x suke...tp I like!!!....muahahaha...
:bye:


P/S:Mmg x leh tgk kelibat purple..ntah ek penyakit kot..keh3

5 Comments

  1. ooo ni haa bahagian kak lin ek... fuh mcm kasut artis maa..

    ReplyDelete
  2. eh sukenyerr..lain dr yg lain ni..

    ReplyDelete
  3. Meh Kongsi:Ala ini bkn bhgian,tp saje je,pantang nmpk purple la...keh3

    ReplyDelete
  4. Tiha:Cantik eh..TQ Tiha..muah3x

    ReplyDelete
  5. ermmm purple dan lin tak dapat dipisahkan.. macam lagu dan irama.. he he

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com