Bertuah punye Anak!!

1/20/2009 12:17:00 PM



Salam semua...
Ermm makan lagi,lagi2 makan...keh3..smlm lps je amik Naz dan Amat blk tuisyen,si Naz bertnye:-

Naz: Mak masak ape-ape?
Lin: Masak yg td siang tu le.
Naz: Mak dh makan x?
Lin: Belum? apsal?
Naz: Cam teringin nak makan roti canai kt Sabiha la...
Lin: Teringin la plk..macam2 le ko.
Naz: Jom la mak.
Lin: ye la..
Amat/Yana: Yeahhhhh,nk roti tampal 2..

Akan tetapi rupanye ada udang disebalik batu...rupanye si Naz ni sibuk dok nk pujuk Lin dia nk masuk 'SoftBall' kt Sekolah dia,mmg dia takut nk tnye,coz Lin dh pesan thn ni x yah masuk ape2 program, sal nk PMR,nnti tertggl pelajaran dlm kelas,tp dia ni mmg aktif kt sekolah,jd nk x nk,Lin bg je la green light..sian lak...alahaii bertuah punye ank,tp smlm dh mcm ank mamak semua,mkn roti tampal 2keping,maggi sup kaw 1 mgkuk..ee gumuk x jgk...
:smoke:


P/S:Tgh dok2 mkn,terserempak dgn Intan&Family,nk ke Pasar Malam katenye..,keh3

30 Comments

  1. Salam kak lyn....ahaa...akhirnye nmpak jgak gmbr anak2 kak lyn yg comey-comey tuh... kmsalam kat mereka...

    ReplyDelete
  2. hehe.. layankan karenah anak2 kite.. hehe...

    ReplyDelete
  3. Shakirah:Keh3..itu cuma ank2 Sis 2org je,Sis ada 3org Irah...15thn,13thn dn9thn...heh3

    ReplyDelete
  4. Splitzbz:Hehe3...iye la kena la layan jgk tu,ank2 la katakan manja x bertmpt...

    ReplyDelete
  5. amboiii naz,
    sempat lagi paw mak roti canai ek :p

    pstt mak oo mak,
    kita pun nak roti telo satu... :-D

    ReplyDelete
  6. softball tuh bess sgt2 kak lin....atie dulu pun men softball gak kt skolah....kompom anak kak lin leh lepas tensyen bile men..so leh study ngan tenang =)

    ReplyDelete
  7. Ako/Retna:Ye nak,apa dia?nk roti telor...berapa keping nak?nnti mak orderkn ye...keh3

    ReplyDelete
  8. Atie:Itu la dia Atie,nk watcmne,dh ank kan,ikut aje la...

    ReplyDelete
  9. comey anak akak...

    yg pmpuan tu cntik rmbt dia...hehhehehhe :)

    ReplyDelete
  10. salam.. thanks my dear sis lin hehe.. lambat plak reply comment ye. sori la, mak yong kat sini winter blues huhu.. bblog pun lembap tul nk updated gegeege..

    amboi bestnya mkn roti canai ngan maggi tu.. kena curi udg kat mangkuk tomyam cik mat gebu baru lg kaw kaw.. hehehe..

    uish da besar anak2.. n mama maintain vogue gitu. kulai katne? kalu jd kami blk msia hujung thn leh la singgah hehe (muka selamba nih) daaaa

    ReplyDelete
  11. seronok tengok diarong makan ni.. bagus ler sesekali layan kan ajer anak2 kita ni kan.. he he

    ReplyDelete
  12. takpe la kak, janji pape nak join kat sekolah depa bgtau dulu.

    layankan makan maggi sup mamak.sedap tuh

    ReplyDelete
  13. Ieyna:Keh3..ye ke tu,TQ,yg tu ank yg no-1,Naz...dh 15thn umur dia..

    ReplyDelete
  14. Daffodil:Wah udang Cik Mat besau tau,keh3..ermm ank2 dh besar dh,itu yg jd senang keje tu,agk2 malas sruh ank bt jer..keh3..Sis Lin dok Johor Bahru kt Tmn Bukit Indah,nnti blk M'sia just email ok,nnti leh sggh sini..

    ReplyDelete
  15. Kasawari:Itu le layan kn aje le,nk bt ape lg kan,mak nye pun mkn sekali..wakakah

    ReplyDelete
  16. Chemot:Betul tu,jnji dia nk bgtau kan,ank2 skrg ni dlm diam pun leh bt benda x elok kan,mntk di jauh kan...amit2

    ReplyDelete
  17. kak lin

    ♠ adik tu makan maggie ker?
    hadoi ler...sejuk2 kat oopis nih
    kalau pekena maggie dengan telur sedap nih...

    geggegee

    (^_^)

    ♥Yanie Putrajaya♥

    *********************************

    ReplyDelete
  18. Md.Azli:Mmg selera tu,tgh lapaq pun tu..keh3

    ReplyDelete
  19. Yanie:Haii..ala sian nye,meh sini Kak Lin btkn meh,maggi kari ke ayam..keh3

    ReplyDelete
  20. sis..nak tanya, implan tuh ok ker?..SIL cakap, nanti nak keluarkan dia susah..sebab dia bergerak ikut darah..betul ker?..so sepanjang pakai implan ok x?.. sis pakai kat private ke gomen?..

    ReplyDelete
  21. Qaseh:O setakat ni sis pakai oke je,x de ape2 masaalah,dh 2 kali kuar masuk,mana ada ikut darah lak..kan ke hormon..bendanye tu sebesar btg mancis je...sis pasang kt private..

    ReplyDelete
  22. Echah_Syed:Klu dh lapaq,maggi pon sodap..

    ReplyDelete
  23. sy pon nak roti gak...
    ini bukan bodek..
    order....

    ReplyDelete
  24. comei nye anak dara kak lyen..keke..die aktif ikot mama die la tuh :))

    ReplyDelete
  25. Kuina:O ada order yer..ok2 nnti Lin hntr yer..brpa keping tu nk??keh3

    ReplyDelete
  26. Cemut:He3..comeii..mcm mak dia kot...betul tu,mak dia aktif gak dulu...keh3

    ReplyDelete
  27. wahhhh....cerita pasal makan je ni, prot pon da lapo da nih...

    ReplyDelete
  28. Pujangga Asmara:Ala siannye dia,meh sini Sis belanje meh..

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com