Breaking

Saturday, January 03, 2009

Perpisahan satu Kerinduan


Salam semua...
Baju merah baju biru,i miss you all....*hug*... sebagai kenangan terindah 2008 sebagai blogger dn seterusnya sebagai warga MSJbox,mmg x kan dpt ku lupakan detik2 manis bersama kalian semua..mmg sronok dn mesra alam kan kita hrtu..cuti sama2,mandi sama2,ketawa sama2 dn riang gembira bersama...harap2 thn ni kita dpt peluang bersama2 lg..insyaallah...dan gambo yg ni adalah sewaktu mereka2 yg menginap di rumah Lin blk bertolakke K.L dn ke Sgpore tu,masa ni Shai dn yg lain2 tu dh pun sampai ke destinasi masing2....harap2 kalian jgn serik lg ye ke sini...halalkn segala layanan Lin yg x seberapa tu yer...itu aje yg mampu Lin berikan...Terima Kasih semua...muah3x
:bye:

P/S: Apa Yg Penting?? KERJASAMA!!!!

3 comments:

  1. memang tak boleh nak di lupakan sis.. kenangan sewaktu kat johor tu... di rumah sis... semua untuk pertama kali... pertama kali ke rumah sis.. dan semua tempat saya kunjungi..enjoi sangat.... sangat terhibur dan teruja.. terutama dengan layanan kak lin dan anak anak kak lin yang cumel cumel belaka.

    tengah tunggu peluang untuk ke sana lagi... satu hari nanti.. harap peristiwa lepas tu akan berulang. itu adalah kenangan terindah 2008. terima kasih kak lin... halal makan minum tau untuk hari tu... saya tak blanja kak lin pon... malu seh... bajet kureng waktu tu...

    ReplyDelete
  2. mmg sukar nak lupakan penglaman di sana kan.. hari ni jer dah masuk seminggu program tu berlalu.. tapi masih terngiang2 lagi di telinga suasana dan jeritan kanak2.. he he..

    ReplyDelete
  3. Yeah.. seminggu sudah berlalu..
    Kenangan tetap jadi kenangan..
    Harapan kenangan 2008 adalah kenangan terindah kita sumer...

    Thanks LIN for everything!!!

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..