Sunday, February 08, 2009

Award yg bersawang..keh3


Salam semua...
Keh3..maaf la pd tuan punye anugerah ni Cik Mat Gebu,sbb bru ni la Lin nk masukkn dlm en3, tp belum gile lg cam dlm award tu..keh3, adehh la Mat,aku ni gile ke hah?? wakakah....tp yg pasti mmg sedikit2 aje ada time dtg giler tuh...Terima kasih ye Mat sudi nk bg award nih kt Lin..I Lap peluh U..muah3x...
Dan utk memanjang kn syarat2 dibwh ni, so penerima award giler yg seterusnye ialah...jap2 tgh dok fikir, sapa yg giler2 ek...keh3


1.Sodep- Ha dia ni mmg happening betul, asyik bt lawak je tau, punye karektor yg mmg bt org suke dgn nye...

2.Bondarock- Yg sorg ni mmg kepala giler2, sama mcm Lin, kita bru kenal tp rase mcm dh lama je kan, betul x Dilla? Wa caya sama lu!!.

3.Ct&Cm- Mesti korg dh kenal kan, mmg betul tu, klu tgk org nye mcm diam je kan, tp klu dh berborak, agk gile2 jgk la, lebih2 lg si Cm tu, suke dok skodeng..keh3

4. Ryan- Ape? Cantik? Mmg pun lawa org nye, tp bila bkk suare, waduh mcm suara Stacy lor, yg ni bru je jumpa 1x, tp dh tau mmg, kepala dia giler2 sikit, cam aku jgk...wakakah.


P/S:Klu sape2 yg agk rase dia giler..amik le award tu gak ye...keh3.

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..