Kenapa lak nih? Adeh sakit!!


Salam semua...
Adehh gatal nye, garu punye garu jd bengkak, eh! nape lak ni, tiba2 ni rase bisa, arghhh tolong! sakit nye! sabo, sabo, dial 012-******* tut tut tut tut..
Hubby: Heloo
Lin: Bz x?
Hubby: Sikit je, nape?
Lin: Dolly punye tangan bengkak lagi, tp kali ni bisa gatal2..*sedih*
Hubby: Kena lagi? ok gi klinik check dulu, ubat yg lama ada lg?
Lin: Ada sikit, dh makan, cuma bisa ni.
Hubby: Ok rehat dulu, nnti balik gi klinik ok.
Lin: Ok.
Hubby: Ha tu la chat lg byk2 kan tangan dh sakit..*gelak2*
Lin: Ala saje je tau..*geram*
Hubby: Ok ye, bye.
Lin: Bye.


P/S: So ok nk rehat sat *Offline*

12 comments:

  1. k lyn,sebulan lepas sy balik kampung hb, tangan saya kene gigit dengan sejenis binatang terbang mcm lebah namanya '' atau juga dipanggil 'penghisap darah'. 2 pulak tu sekali kena. Tangan mmg bengkak.gatal, sakit dan bdenyut2. dah jadi mcm tangan untut pun ada. tp sya tak g kinik pun. hehehe... maleh...biokan je.3 hari baik dah.
    biler datang gatal tu,digaru rase stimmm jek kahhhhhhh

    ReplyDelete
  2. perghhh bengkak gila tu.. ermm mcm ammar gak.. kalau kena gigit apa2.. mesti bengkak dan benjol... dolly tu saper ek.. :p

    ReplyDelete
  3. hai sis apa kabar.....
    wah cepet sembuh yaaa...

    ReplyDelete
  4. alergic ek tu..sure gatal2 kan

    ReplyDelete
  5. ni musti ad org geget neyh...

    alololo cian sis lin, t baik la tu...

    ReplyDelete
  6. Fiza Nordin:Betul la Fiza,mgkin kena gigit penyengat,Lin sapu asam jawa,pg ni dh kurang dh...Thx Fiza.

    ReplyDelete
  7. Kasawari:A'ah mmg bengkak giler smlm,skrg dh kurang dh,ehemm Dolly tu kita la..ishh

    ReplyDelete
  8. Pak Karamu:Terima kasih Pak,salam kunjungan di terima..

    ReplyDelete
  9. Zamz:Bkn alergik Zamz,kena gigit penyengat la,mmg gatal2 sngt.

    ReplyDelete
  10. Miss Hazzy:Ishh mana ada org gigit,kena gigit penyengat Hazzy,klu org gigit lain x bengkak..hohoho

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..