Alahaii, rindunye kt ko!!

3/19/2009 11:31:00 PM


Salam semua...
Aduhh td bru je sat lepas ratah lauk ikan parang asam pedas nanas, tup2 teringin lak dan rindu kt dia ni..
Hahaha..nak makan mee maggi ayam la, alahaii terus masak guna air panas je,keh3...
Ermmmm sedap nye, ok nk makan sat..


P/S: Rasenye dah lama x makan maggi ni, x elok mkn selalu kan..sila makan!


14 Comments

  1. kn ltak kat lantai maggi tu?

    ReplyDelete
  2. Amer:Sebab atas lantai kt depan,sambil tgk TV dgn anak..hehehehe

    ReplyDelete
  3. hummm megi rendam air panas... teringat pulak zaman sekolah2 dok asrama dulu... megi simple ginihlah jadi santapan bila lapar tgh2 malam... tapi best jugak...

    ReplyDelete
  4. Chimera:Itu le,dok teringin lak td nk mkn maggi,tp malas so rendam je ler,mmg sedap jnji rase maggi ada...hehehe

    ReplyDelete
  5. amboi bestnya mkn maggi... gambo ada upload dlm entry 24.02.2009 tapi new pic tungguuuuuu... hehe.. sakan masak nmpk, nasib baik jauh kalu dok jb dah ni kami dtg serbu... =)

    ReplyDelete
  6. ni dah kes berat dah ni..makan mee maggi jer hehehe..tapi sekali2 layan sedap gak kan lin keh3

    ReplyDelete
  7. kakkk!
    wawa pun rindu jgkk la kt diaa..
    dh lama x mkn.
    blk umah kang nk mkn la.
    hehehe!

    ReplyDelete
  8. x rindu kt ko maggie sbb ari2 dah makan ko hehehehe.....

    ReplyDelete
  9. alahai sis maggie pun boleh rindu yerk... kita sebenarnya pun kadang2 ada gak teringin2 nak makan maggie... :D

    ReplyDelete
  10. maggi smemangnya xsdp lnsg.
    tp kdg2 mkn.
    nikmat gak.
    huhu~

    ReplyDelete
  11. hmm... dulu masa cek ngandung.. maggie mcm nie la cek tringin.... tp nk adik angkat masak... smp dia kena mai umah n masak maggie... tp dia x rendam dgn air panas ja.. dia buh air dlm periuk buh maggie n perencah... fuhh mcm tue pun dh sodap... smp 2 bungkus okey...

    p/s: ada geng gak la na...

    ReplyDelete
  12. makan maggi pun sodap nihh... :)

    ReplyDelete
  13. memang maggi ni sedap kalau lama tak makan.. ingat lagi masak kat asrama dulu.. masak maggie guna air paip jer.. he he. heater kena rampas.. kah kah

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com