Curi rambutan di Melaka

3/02/2009 03:06:00 PM







Salam semua...
Ha cuba korang tengok tu, ada orang dok curi buah rambutan kan, hahaha..sape lagi kalau bukan si Kasawari dan hubby Lin tu,wakakah..tajuk gimik je tu, sebenarnye sewaktu kita bertolak ke KL utk majlis Tahlil di rumah Retna, kita singgah ke Melaka jemputan kawin rumah bapak saudara Kasawari, setibanye di sana orang dah ramai dah, tema serba oren, termasuk baju mak dan bapak pengantin,hehehe.. kita terus makan dulu, mcm2 lauk, ada nasi minyak, nasi putih, yang best nye ada cendol dan tapai pulut, tu tgk tu Kasawari minum cendol, x toleh kiri kanan, keh3..depan nye tu ayah Kasawari.
Selesai makan, Kasawari bersalaman dengan sanak saudara dan kita terus berangkat ke KL, tgh dok keluar dari rumah tu, terpandang pokok rambutan gading yg penuh berbuah, ha apalagi diaorang berdua tu terus je panjang tangan menarik ranting tu, ee malu nye, anak saudara sape le tu, keh3x.


P/S: Baru pertama kali gi jemputan kawin makan cendol..keh3, ada umph!!

2 Comments

  1. e'eh ade musim rambutan kat c2 yer..special nye kenduri,ade cendol plak..best tu

    ReplyDelete
  2. Tiha:A'ah Tiha,jgn kate rambutan je lebat,tp buah pelam pun penuh kt atas pokok tu..mmg lain muasim di sana dgn di sini...

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com