Monday, March 09, 2009

Kejut & Terkejut!!








Salam semua...
Ha? betul ke? ye ke? Kalau x de rahsia, bukan la Shai namanye, kalau x de kejutan bukan Shai la orang nye,keh3..Pg sabtu tu, Lin bangun hantar Yana ke sekolah dulu, ada Ko-Ko. Retna pun ikut skli, so kitaorang sarapan roti canai aje pg tu, nak jd cerita awal pg dlm kul 4am, dpt 1 sms dr sesaorg, mmg terkejut d btnye, tp mmg dh lama hajat si dia ni nak ke JB,kan?
So si dia tu, mgkin dlm pkl 11am sampai la, Pg tu on9 dgn Shai bertanya x turun skli ke? tp rupanye dia awal2 dh bt kejutan beli tiket dan akan sampai ke JB ptg tu jgk, terkejut lg di btnye..
Dalam pukul 11am lebih Lin ke Terminal bas Larkin utk amik si dia bersama dgn anaknye yg cute tu, terus je kerumah dan sambil2 borak sambil2 Lin memasak hidangan tghri, lps makan kita keluar sekejap beli brg, blk dr tu, Lin dan si dia bawak anak2 gunting rambut, si Amat tu mmg rambut dia dh panjang, so gunting pendek, tp tukang gunting tu terus cukur lak mata 4, lor dh botak jd nye, tp x pe la encem jgk kan Mat?kalau anak si dia, wah dah encem la tu, anak sapa la tu?..heheheh.
Petang dalam pkl 5pm lbh, skli lg Lin ke Terminal bas Larkin utk amik Shai, x sangka dtg jgk akhirnye Shai, sampai dirumah, Kasawari dgn Linda dn anak2 nye dh ada di rumah, hubby Lin pun dh balik, so mmg la meriah semua..
Si dia tu hajat nak berurut so dpt jgk si dia tu urut, ala sebelah rumah aje..malam nye hubby dh plan nk melalak lg kt Redbox, so apalagi kasi gegar!!!!



P/S: Apa? sapa? korang tgk link udah la..*atas permintaan si dia. nak tau? tunggu!!!

2 comments:

  1. shai penuh dengan kejutan tu.. he he.. uikkss dia pakai baju tu dan seluar gi red box ek.. he he..

    cian amat.. amat apa? amat botak.. he he

    saper tu awek yg last tu pegang budak.. lawanya awek tu.. weewittt!!

    ReplyDelete
  2. Kasawari:Shai mmg penuh dgn misteri,asal boleh je tu....hahaha..ala sian Amat kan?
    Awek?? bini org le tu,ntah bini sapa ntah tu..hahaha

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..