Khas untuk mu 'SAYANG'.

Jika ku tak bangun esok pagi,
Sayangku kau jagalah diri,
Sentiasa ingatkan hati,
Dirimu amat ku cintai.

Andainya dihimpit kesusahan,
Sujud dan mohon pada tuhan,
Agar diberikan bimbingan,
Meniti hidup bersendirian.

(chorus)
Bila terasa sejuk,
Pejamkan mata,
Bayangkan dalam dakapanku,
Bila terasa rindu,
Pejamkan mata,
Kita bersua dalam lena.

Kalau ada yang sudi mengganti,
Sayang lepaskanlah ku pergi,
Kerana insan yang seistimewamu,
Berhak untuk dicinta dalam hidup.

Sayang tiada apa yang kekal di dalam dunia ini,
Namun yang pasti,
Walaupun ku tiada nanti,
Cintaku akan kekal abadi.

Ku berharap kau tak akan lupa,
Mengirimkan bekalan doa,
Kita jumpa lagi di sana nanti,
Jika ku tak bangun esok pagi


Nyanyian : Yusry KRU
Lagu: Jika ku tak bangun esok pagi.

P/S: Khas utk sesaorang yg semakin di rasakan jauh, dengarkan lah pesanan ku ini..

7 comments:

  1. salam sis lin...

    wah layan lagu nie...best yan pun suke jugaks...

    ReplyDelete
  2. Salam akak...
    Sedap lagu ni...nangis pulak bila dengar..tambah2 part ni:

    Kalau ada yang sudi mengganti,
    Sayang lepaskanlah ku pergi,
    Kerana insan yang seistimewamu,
    Berhak untuk dicinta dalam hidup.

    ReplyDelete
  3. esok pagi dir kene bangun pagi jgak!!! hehe.. hari2 pun bangun pagi.. cume esok speial sikit.. jaan-jalan menuju impian.. makin dekat makin tak sabar ni.. kuala lumpur!!!! tunggu aku!!! hehe

    ReplyDelete
  4. uikssss.. sape tu yg ditujukan khas lagu ni?? hehe.. adekah yg bisikan hati tu?? tapi dia di alam lain sis..

    ReplyDelete
  5. sis sedih je ni kenapa yerk...?

    ReplyDelete
  6. wah.. lagu utk saper ni.. mesti utk org tersayang tu.. ingatkan lagu radja ker apa he he..

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..