Sama tak? Sama kan.


Salam semua...
Hari nak bt en3 si kembar ni, hrtu kan gi uma mak ada terjumpa budak kembar 2 orang ni, rupenye mak Lin sekarang dok menjaga dia dua beradik ni, ala budak dh besar pun, so x la mak Lin tu susah nk menjaga, seronok tgk dia 2org ni, main berdua, gaduh pun leh tahan tu, dok kepit dok melekat je dia berdua ni,keh3...
Yg sebelah kanan tu adik namanye Ashita, dn yg sebelah kiri tu kakak namanye Asyura..tp sekali pandang bila nk panggil nama, mak Lin pun silap tau, siap dia 2 beradik dia gelak2 bila mak tersalah panggil...hehehehe.



P/S:Best gak ada kembar ye, nk kemana2 ada kawan nk teman, pastu org dok pandang je,hehehehe.

25 comments:

  1. bestkan kalau dpt anak kembar... sis lin cari ler lagi?...heheh..mane tau lekat dpt anak kembar...

    ReplyDelete
  2. seiras gak tu.. mmg beh kalo aderr kembar..

    ReplyDelete
  3. suka ngan anak2 kembar nie..duk berangan gak..kot2 ler dpt anak kembar..ahaks...ngee...

    ReplyDelete
  4. a'ahh samer jerk...
    cam bes jerk ader kemborkan..
    org ckpkn kalau seiras..perasaan pon akn samer..org cakap la..erkk haku ulang ckp jerk kak..hekhek...

    ReplyDelete
  5. nampak cam sama..tapi tak serupa..ehehe

    ReplyDelete
  6. Qaseh:Wah2..x mgkin kot,kilang proses bt masa ni tutup!!keh3x

    ReplyDelete
  7. Sis_Nita:Best kan dpt beradik kembar..

    ReplyDelete
  8. Yanmie:O ada terfikir nk dpt kembar yer,Lin doakan semuga berhasil...

    ReplyDelete
  9. CikLindaWawaIguana:Amboiii nama dia..Thankx dik!!

    ReplyDelete
  10. Sheila:A'ah Sis pun dngr jgk tu,semua boleh di katakan sama kan,bestnye...

    ReplyDelete
  11. Dins:Mesti la serupa tp x sama,klu x nnti IC sama lak,cmne tu..heheheh

    ReplyDelete
  12. sis teringin nak tambah ke? :D

    ReplyDelete
  13. jiran hazzy ad spasang kembar.girls.smpai skg xleh nak bezakan.

    panggil akak n adik je.ehehe

    ReplyDelete
  14. Shayz:Ishh teringin tu ada,tp bt masa ni kilang proses di tutup sementara waktu..keh3x

    ReplyDelete
  15. MissHazzy:A'ah kan,best kan,muka sama,perasaan sama,kemana2 pun bersama...

    ReplyDelete
  16. best gak jd kembar ni....
    org dok pndg kiter je...
    cam famous je...

    ReplyDelete
  17. Yeke Kak Lin.. Itu Nasib Baik Rambut Diorang Ada Beza Sikit..

    Kalaulah Dua-Dua Rambut Sama.. Okay.. Sesapa Pon Salah Panggil..

    Cara Mudah, Panggil Diorang Bila Diorang Bersama Ialah Panggil Dari Jauh.. Hahaha..

    Sure Tuan Empunya Nama Yang Datang Bila Kita Panggil Kan Kan? Hikss..

    ReplyDelete
  18. sis mukanya cantik semua yaa..
    mirp sekali hehehe.

    ReplyDelete
  19. Amer:A'ah kan..glamour ko...

    ReplyDelete
  20. PujanggaAsmara:Betui betui betui,pggil dr jauh,mesti salah seorg jawab kan...

    ReplyDelete
  21. Li:Sama kan,tp ada yg beza gak tu...

    ReplyDelete
  22. wah kembar eh.. ni impian kami berdua.. amin...

    yg kiri tu tembam sikit kan.. ermmm dan yang kanan tu manis..

    ReplyDelete
  23. Kasawari:Amin,harap2 impian Kasawari&LInda akan tercapai...

    ReplyDelete
  24. anak yang kecik tu pun dah besar, bila lak kilang tu baru nak buka... hehehehehe...

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..