Breaking

Thursday, March 12, 2009

Tido dalam CANDID!!



Salam semua...
Ha gelak le tuh, itu bukan cobaan itu betul-betul,keh3...ni semua angkara kepenatan dan kelepakkan ptg td, konon2 nye td punye le baik plan nk duduk lipat kain, tetiba bedebuss tup tup jatuh punggung dan kepala ke lantai, dh x leh tahan bijik mato tu, so apa lagi terlena dalam mimpi le...
Akan tetapi, si bujang Lin Amat (jurugambar si Shai) tu, dok candid amik gambo Lin tu, nasib x nmpak air liuq basi ka,wakakakah...ishh dok tengok2 gambo tu, ingat nk delete dh td, tp kerana dh x de idea Lin nk bt en3, so di sini le Lin pratonton kan,keh3...gelak gelak la korang.


P/S: *Pesanan penaja*-Hati2 kalau nk tido siang, kena toleh kiri kanan, kot2 anda sedang di CANDID!!.hahahaha

21 comments:

  1. tdo pon ade stail no...
    kihkihkih

    ReplyDelete
  2. Amaer:Huh itu nasib baik le bru tido,dpt posing baik punyeee,klu lama sikit,ntah rupe ape posing tu..keh3

    ReplyDelete
  3. Awat yang penat sangat tu... sampai tak sempat cari bantal...

    ReplyDelete
  4. adoi kusyuknya akak... apa pun tetap nmpk ayu masa tidoq... tp yg pastinya masih nampak kain bertimbun... wahkakaka...

    ReplyDelete
  5. kekkeeke!
    biasa la kak.
    klu mata ni dh ngnt0k gilesssss.
    dpt baring je, mmg terlelap la mata ni tak kira dimana sajorrrr.
    =P

    ReplyDelete
  6. konporm..air liuq dah meleleh kat lantai tu wakahkahkah...

    sama ler ptg smlm ct pun duk tersengguk2 kat depan laptop x leh nak tahan bijik mata ni lin hahaha terus tido :)

    ReplyDelete
  7. Nurul:Hehehe,itu bru tido Nurul,nmpk ayu je,lama sikit,dh rupe apa ntah...kah3

    ReplyDelete
  8. Wawa_Nadwa:Betui tu Wawa,mata dh x tahan,mana2 pun boleh la....

    ReplyDelete
  9. Ct Delima:Mana ada air liuq,bru nk tido tu,x sampai sengah jam dh trsedar,bunyi snap camera..adehhhh

    ReplyDelete
  10. wah...cara jatuh dia mcm dlm citer ali baba bujang lapuk laa..tido dalam iman laaa... (",)

    ReplyDelete
  11. salam lin...
    a`ah lah lin..
    dalam tido pon tetap nampak ayu..

    orang lama2 kata kalo nak tau org tu cantik ke x..tengok waktu dia tido...
    kan...hehehe

    x kira ah, lelaki or pompuan...
    btul ke tidak??? (~_~)

    ReplyDelete
  12. waa kat lantai pon jadi ek. mmg betoi2 letey neh..!! ehehehe =P

    ReplyDelete
  13. adoyai sis... seb bek pose cun.. hik hik

    ReplyDelete
  14. Qaseh:Keh3..tido dlm iman ke tu,adehh rasenye tido dlm dengkur kot....hehehe

    ReplyDelete
  15. Eibu Junes:Opss ayu ke tu,aduhh malu je la,itu tido dlm candid mana ada ayu nye ibu..he3

    ReplyDelete
  16. Liquid:Mmg betul2 lotih tu,tghri tu cuaca panas,itu yg bt mata mcm rase tutup kedip2 je tu....keh3

    ReplyDelete
  17. Ladyeena:Pose tu bru tido cntik le,cuba dh lama sikit,mau nye buruk rupa tu...keh3

    ReplyDelete
  18. mimpi apa tu sis hehehe....
    Noi klau time lipat kain mesti rasa nak tido

    ReplyDelete
  19. fuh model yg anggun sedang bergaya... ada video tak, mana tau ada sebut itu ini itu ini..

    ReplyDelete
  20. Noey_Rania:X de mimpi2,lom sempat mimpi dh tersedar kena candid!huk3x

    ReplyDelete
  21. Kuina:Model?video kalau masuk terus box office Kuina..muahahaha.

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..