Apa Korang Fikir? Apam?

4/06/2009 09:35:00 PM




Salam semua...
Wakakakakah...mmg Lin x leh nk cakap skrg, tgk nk gelak, tgk nk ketawa..so korang layan le sendiri..mmg x tahan nk gelakkk..
Apam? hahahahaha....korang ni mmg betul2 tau!!!
Kes naya jiwa meronta2 je...muahahahaha.
Apam apam la, mmg apam, yg nk tgk sangat tu bt ape? itu utk makan,aduhhh...Apam aku beli aku mkn sendri ler...
hahahaha.
*sumber dn lg gambar menarik di Bemie blog.


P/S:Kuasa tuhan sapa yg tahu kan...pelik tp benar!! Ha dh mula la tu korang tu...


14 Comments

  1. Kasawari terpegun dengan kebesaran ILLAHI.. MASYA ALLAH...

    ReplyDelete
  2. takut nak mkn ler lin..uishh :p

    ReplyDelete
  3. heheheh.....mampu tergelak jek..kite pun ada dpt emel gambar ttg sejenis buah kat thailand yang serupa seorg perempuan b***l.. banyak plak tuh yg tumbuh...

    ReplyDelete
  4. heheheh.....mampu tergelak jek..kite pun ada dpt emel gambar ttg sejenis buah kat thailand yang serupa seorg perempuan b***l.. banyak plak tuh yg tumbuh...

    ReplyDelete
  5. hye kak lin...
    erm nk komen cmne ek....
    jap2 nk gelak jap....hahahahaha....
    itu ja la kot....
    skdr mampu ketawa.....hahaha....

    ReplyDelete
  6. "eh apa tu..." - bercakap dgn jiwa yg putih...



    errrr.... lidah kelu tak terkata..

    ReplyDelete
  7. itulah kuasa tuhan namanya. Maha kaya Allah...maha pencipta

    tp memula tgk terkejut lah jugak...hikss

    ReplyDelete
  8. muhahahahahahaha....apo nih erk ahahahahaha

    ReplyDelete
  9. aik..semacam jer rupa buah ni..sanggup makan ker?

    ReplyDelete
  10. wooo...bahaya ni..masuk ISA nanti... segan plak teruna desa macam saya ni tengok

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com