Saturday, April 11, 2009

Dah tua ke aku?


Salam semua...
He3x..cuba le teka? tp tu bukan gambar teki teki tp itu 'UBAN' Lin le...aduh la aku dh tua ke hah? cuba korang jawab? adehhh.,,ngeri nye, takut nye...keh3x.
Hrni kan mcm malas je nk on9 tau, kepala sakit, so suruh la si Amat tu cari kan uban kot2 ada ke selai 2lai, mula2 malas si Amat tu, bila ckp je 1 lai rm1, laju je dia, ye la Lin ingat x de le uban tu, ha sekali cari dapat tu dia 12 lai ko, kena Lin byr dia rm12..arghhhhhh.
Ishh terkejut jgk weii, dh tanye2, dh tua ke aku ni? x le jgk, bru je 30an kan..adehhh..tolong!tolong! But still look young oke!
Tp ada baca kajian, mmg le setiap orang ada uban di kepala, lg tua lagi banyak, itu untuk mengaktifkan hormon dlm badan, kalau byk uban makna nye proses dlm badan tu berjalan lancar le, terutama minda, mungkin terlalu banyak fikir...ermmm
Eleh dok gelak2 le korang, pi le cuba suruh anak ke, bini ke, awek ke cari tu..rasenye lagi banyak dari Lin nye kot..hahahaha.



P/S: Ishhh.. esok mesti nk gi beli inai ni...'cover line', keh3x
*byk fikir mgkin Lin ni sejak2 ni..ermm


11 comments:

  1. sis byk berfikir kot...huhuhu..

    xpe..ade uban 2 normal sis...

    kwn agh br 21 dah de ubn..kuat stdy katakan..hehe..

    ReplyDelete
  2. oklah tu...tak payah lagi nak pi colour rambut, jimat duit...sekrg ni tak kisah dah...

    ReplyDelete
  3. bulu sheiro kot.. ha ha ha.. ermm ada part time tak.. sehelai Rm1 tu..

    ReplyDelete
  4. Ibarat buah kelapa, makin tua makin banyak santannya...heheheh

    ReplyDelete
  5. hehe.. dir kat rambut blom ade.. tapi kat janggut dah ade selai.. tapi yang kaler emas pun ade.. hehe.. erkkkk.. sis punye uban xde kaler pepel ke?? wahahaha

    ReplyDelete
  6. Lin! tu uban part mana tu? kerinting je nampak! wakakaka.. jgn mare :D

    ReplyDelete
  7. Alahai Kak.. Dulu Masa Sekolah Menengah, Kawan Saya Tu, Penuh Uban Kat Kepala.. Haha.. Bila Bercakap, Kena Sopan Santun.. Kang Takut kata Melawan Orang Tua.. Hehehe..

    Tapi Rasanya Uban Ni Ada Sebab Orang Tu Banyak Berfikir.. Ada Masalah Dan Sebagainya. Jadi, Kurangkanlah Berfikir Kak.. Ahahaha..

    ReplyDelete
  8. yuhuu sis lin. errk bulu kucing ka tu? ke tali rapia yg tercerai :p

    ReplyDelete
  9. cam tali rapia je tu...
    ekekek

    ReplyDelete
  10. orang kata lagi dicabut lagi dia banyak..walaubagaimanapun anggap la dia sat isyarat yg kita ni dah tua..huhuhu

    ReplyDelete
  11. wah!
    selai rm1.
    kak ade keje kosong tak??
    hiks!

    tu la kak.
    sape soh ofer byk sgt, ckp la selai 10 sen.
    =P

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..