Wednesday, April 29, 2009

Dulu 'Sepet' Skrg 'Lolok'





Salam semua...
Syhhhh...dendiam, ini gmbr curi,keh3x..bkn nye ape tgh dok pelik ni, pelik tgk mato anak dara Lin ni, DeqNaz, rasenye mata dia dulu sepet, nape lak dlm gambar ni mata terbeliak lolok lak, ermmm kalahkn mata mak dia lak, ni yg bikin jelesss kan....
Mmg ye sepet, kwn2 dia selalu ckp mata dia sepet, tp ok la kan, dh mak nye pun keturunan cina, tp tang gambar ni dok pelik sikit, mgkin sebab celak dia kot, ke mgkin amik gambar dok tgk atas kot, ye ke? ooo kalau gitu lepas ni Lin pun nk pakai celak, amik gambar dok donggak atas ler...hahaha...
*kalau tau dak Naz ni, mamposs kena leter dgn dia...



P/S:Yang sorang ni mmg suke bergambar, ntah ngikut sapa le tu..keh3x...


14 comments:

  1. apa pun lin, deq naz mmg comei... kena jaga baik2 weihh... zaman skrg ni manusia macam2 fe'el...

    ReplyDelete
  2. atas tektik bgamba ni lin.. ;) bulapkan mata pandang cmera. then candid :)) haha

    ReplyDelete
  3. mata bulat ker tu huhuhu..ikut sape lagi kalau bukan mak dia hahaha

    ReplyDelete
  4. comey la anak kak lin yang sorang ni... :D

    ReplyDelete
  5. comey gilesss.
    ala sis klu nk jd cam tuh.
    amek gambo pandang atas.
    gerenti mata nmpk b0lat.
    hehehhe!

    ReplyDelete
  6. Wuih..bulat bebenor matanye itew....
    Rasa cam nak korek jer!

    Ehehe..ganas la pulak bunyinyer!

    ReplyDelete
  7. wah lin..

    macam heroin citer korea lah..

    :-)

    ReplyDelete
  8. hoi!!GAMBAR SAPE TURH?CANTIK BEBENOR!hahahah

    ReplyDelete
  9. tengok tu.. tuan punya gambar dah datang.. bukan marah.. suka tu.. memang cantik.. like mother.. like daugther.. he he

    ReplyDelete
  10. makin besar mesti makin chantekk kak...tetambah dah pandaii bergaya..lagikk ler makin cunnn...

    ReplyDelete
  11. wah cumil jer anak dara sis lin...:)

    ReplyDelete
  12. Alah Kak.. Biasalah Tu.. Semakin Dewasa Semakin Lawalah Dia.. Dah Pandai Bergaya...

    P/S: Tapi Cantik Apa Anak Akak Tu.. Mata Beso Macam Barbie Doll.. Kakaka..

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..