Sendiri Mau INGAT!!!


Salam semua....
Peringatan!!! ini mesej saje, kalau nk baca dan nk ikut suke hati le, kalau x nk pun x pe, 'lu fikir la sendri'...
Aduhh cuba tgk tu, amaran dh ada, kesan dh nmpak, apa terjadi dan apa yg akan terjadi pun msti dh tau kan...tp aduhhh...
Ini 1 rayuan, rayuan dr isteri tercinta bt suami tersayang....
"Tolong la Yang, cuba tgk tu, kalau x sayang diri sendiri, ingat la org2 tersayang, jgn lupa pakai tali pggang belakang"...eh ape bende lak ke situ nye...aduhhhh..muahahaha.
Bukan nye ape, baru2 ni mgkin dh lama tp kali ni cuma Lin baru rase nk ltk gambar kotak rokok tu, eee ngeri kan...dh dh malas nk cite, biar penghisap rokok tu sendiri fikir ler..."sendri mau ingat la Yang uiiii"...


P/S: 1 kotak rm7.50sen...klu 1 hr 2kotak, 1 bln ? wah! bole penuh almari aku dgn baju tu...arghhhh.

15 comments:

  1. adei..
    seramnyer..
    ada lg ker yg beli dah letak pict cam tue?
    huhu..
    kita plak yg 'insaf'..
    huhu..

    ReplyDelete
  2. huhu.. nasib baik dir dah ansur2 stop.. mintak2 tahun ni tercapai azam nak stop..

    ReplyDelete
  3. Makkk aiiii!!!...kecut telurr, bila tgk keadaan dalaman si arwah tuu!!..selisih malaikat!!....Psttt bukan baju je penuh satu almari, segala benda pepel kat dunia ni boleh kita rembat!!!!

    ReplyDelete
  4. uik. somi smoking kah? kene denda tuh haha!

    ReplyDelete
  5. takot tgk pic tu...
    paling tak suke orang yg merokok

    ReplyDelete
  6. ADUH K LIN, TAKUT TGK...SAMELA KITE.HB SY PUN PENGHISAP ROKOK TEGAR
    PAYAH TUL.DITEGUR KATENYE KITE MMBEBEL PADAHAL KITE TEGUR TUK KEBAIKKAN KITE & SBB KITE SAYANGKAN DIA....HUH PAYAH TUL.KLU BUDAK BOLEHLA DIPIAL TELINGE TU DEGIL NI BAPAK BUDAK NAK BUAT APE???

    ReplyDelete
  7. ala...hari-hari tengok kat kotak rokok. dah macam gambar hiasan je.. tak heran....

    ReplyDelete
  8. Ish...takutnya. Kadang2 kita yang tak merokok ni lebih terdedah pada bahaya tu...Nasib baik cik abang Na tak smoking...

    ReplyDelete
  9. ini kalau org yg merokok tengok dia buat kisah je...agaknya kalau dada dia org tu lutsinar boleh tengok dalaman sendiri baru takut...

    ReplyDelete
  10. eeeeee mengerikannnnn lagi nak hisap rokok membazir duit mengayakan yahudi tu pelik betulla

    ReplyDelete
  11. Hohoho.. Ye Larh Kak..

    Merokok Membahayakan Kesihatan..

    Tadi Pun Saya Tengok Kawan Saya Beli Rokok Dunhill, Siap Ada Gambar Macam Yang Akak Tunjukkan Ni.. Tak Tahulah Macammana Diorang Boleh Hisap..

    Langkah Drastik Kerajaan Menghalang Perokok.. Heheh..

    ReplyDelete
  12. Merokok Membahayakan Kesihatan..

    ReplyDelete
  13. Merokok... melemahkan syahwat.. =)) he he...

    ReplyDelete
  14. eii camne nak suruh org laki ni berenti isap rokok ek?somi kita pun kuat no merokok ni..tatau canne dah nak nasihat..adeh..!!

    ReplyDelete
  15. tak0t tgk.
    penghisap rokok tak tak0y ke ek??
    huh!

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..