Aku, Dia, Dia & Dia..


Salam semua...
Dah sarapan ke belum? jom makan capati,hahahaha, pg ni Lin dn 3org kawan lg kuar makan kt Habib Corner, dekat je dgn uma Lin, masih dalam area Bukit Indah, tp hajat si Mak Buyung,Yati nak mkn capati x kesampaian, sbb restoran tu capati ada ptg jek, so kita org mkn toseii, roti telur, mee greng mamak, nasi lemak, telur pindang, manyakkk nyeeee...hehehehehe.
Habib Corner ni restoran baru, tp oke la boleh la layannnn..harga pun mana2 sama jek kan...aduii perut dh konyang pusat tersembul, apalagi sampai je uma, dok terlentang terbaring, lepak, ni pun kwn2 belom balik lg ni...relax semua kt sini....hehehehehe



P/S: Camne le nk diet ni..makan, makan dan makan lagi...uwaaaaaaaa..


2 comments:

  1. model baju hijau yg sungguh menawan.. :p

    ReplyDelete
  2. Ehm...Arief lapar nih,Sislin....he..he..

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..