Amacam? Cantik Tak?

Wednesday, May 13, 2009


Salam semua...
Hari ni mood dh ada, emosi pun ok sikit, so rajin lak nak kemas2 rumah kan, teringat lak hrtu Shai blk dr Kuching,Sarawak, ada bg buahtangan 'Kain Pua' ni..rumah Lin mmg ada gantung Kain Pua tu, so sesi bertukar2 bersalin2 plk le ok, dh lama sngt dh guna yg tu, yg dulu Lin nye color merah, so skrg.....



tadaaaaa....color biru, cantik x? cantik kan? pandai tuan yg membeli tu kan?...
Thankx Shai...muga bertmbah2 murah rezki lagi, so boleh terbang2 ke sana ke sini, dan bwk buah tangan lagi..hehehehehe...
Org berbudi, kita berbahasa...
Org memberi, kita merasa....


P/S: Last skli Lin ke Sarawak 4thn lepas...terasa memanggil2 je ingin kesana lagi..huhuhu.


7 Comments

  1. wah bestnya kak..yan pun nak gak..ehehe

    ReplyDelete
  2. memang cantik... dapat pulak yang orang kasi, memang betul2 cantik!

    ReplyDelete
  3. semoga shai murah rezki.. ermm.. terharu sanggup belikan juga utk kami semua.. aduhai.. terharu ler dapt kawan2 semua baik macam ni..

    ReplyDelete
  4. sis lin,nnt g s'wak belikan tuk sy gak ye...siap2 dah order!

    ReplyDelete
  5. uihhh...cantikknye..nak satu boleh?

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com