Apa Nak Bt, Takde Rezki..

5/03/2009 09:25:00 PM




Salam semua...
Korang tau kan hubby Lin gi mancing GP Joran tu kt Sedili semalam, so hrni hubby dh balik td, sampai uma dalam pukul 2lebih, tapi hubby Lin terus balik, dia tak ikut sekali ke Desaru tunggu keputusan dan cabutan bertuah, penat dan tak selesa badan melekit2 tak mandi 1 malam, kawan2 yg lain tu semua ke Desaru..
Hubby Lin kata air ombak laju bergelora, so tak boleh sangat nak pancing, ikan susah nak makan katanya, tali putus je 2x katanye, tapi ada juga la hasil tangkapan tu yang di bawak balik. Selain tu ada jugak le buah tangan dari pihak penganjur untuk peserta2 semua, dapat t-shirt, sijil, dan barang2 dr penaja pertandingan, siap ada rempah kari, dn segala rempah ko, ye la dia tau nnti semua peserta dpt ikan, nak suruh masak kari le tu..keh3x...
Kali ni cuma hubby x puashati tentang tekong dan bot yg derang dpt, bot kecik 8org, x de bilik air, pastu tekong yg bwk tu pulak cuma tekong nelayan, bukan tekong kaki pancing punye org, so dia x berapa tau le lubuk2 ikan tu...ermm x pe le, dah x de rezki kan...bole cuba lain kali je la...



P/S: Ikan merah tu dah di masak dh pun bt makan mlm td, nntikan en3 yg seterusnye ye...


2 Comments

  1. uhuk uhuk.. sedekah2 ler kat org kulai sket.. he he..

    abang tak bawak balik ikan duyung ker.. he he.. cabutt!!!!

    ReplyDelete
  2. da masak best2 nti,meh la sket

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com