Tuesday, May 19, 2009

Hahaha..alahaii Amat..


Salam semua...
Hahahahaha, mmg lawak giler smlm, terkejut pun ye di btnye Lin, mana x smlm dok cr Hp Lin, ntah mana hilang, skli berbunyi lak, tup tup bkk je, ternmpk gmbr ni kt hp wallpaper, naik pecah perut gelak dgn anak2 semua, ni keje sapa lg, kalau bukan si anak Lin,Amat tu, topi ni sebenarnye ayah dia punye, beli masa gi GPjoran hrtu, elok gak ni, tutup muka & leher dr cuaca panas...
Dia ni suke bt aksi yg bukan2, mcm2 yg di snap nye gmbr tu, yg ni dia sruh kakak dia,Naz tgkap kan, sbb smlm uma mcm kapal sayur, semua ada ptg smlm, sbb Sek pg jek, ada sambutan Hari Guru, macam2 hadiah anak2 bawak, anak yg besar2 tu x le bwk hadiah, malu le, cuma bwk kad jek, yg Amat ni pulak, kalau nk bg hadiah dgn cikgu pompuan je, dia kate cikgu pompuan baik, suke kt dia..adehhhhhh..


P/S:O Cik Mat Gebu, ko nk x topi ni? bt pakai rompak uma mak aku nnti..hahahaha.
*kes ni aku & cik Mat Gebu je yg tau*

3 comments:

  1. Mcm Ninja.... sapa2 yg reti memancing tu mesti ada topi mcm ni satu. saya punya ntah dok kat mana dah.... dah lama pencen mancing ni.

    ReplyDelete
  2. hiksss....dah mcm bandauan nak ke tali gantung ajer tuh...huhuhu
    kelakar lak si amat nih ye

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..