Monday, May 11, 2009

Inikah Balasan Kau?


Salam semua...
Hari ini, 11 Mei 09, ptg ni, 7.08pm, hari Isnin, aku terkejut & tersangat2 sedih..
"Sampai Hati Kau"...
*OFFLINE*


P/S: Maaf semua, bt masa ni Lin nak bawak hati besendirian sebentar...


9 comments:

  1. laa napa sis lin...sedey aje bunyinye?? apa pun banyak2kan bersabar yea..

    ReplyDelete
  2. sis..ari ni mmg hari sedeh untuk kita...uhuk!uhuk!kita pun tgh sedeh gilos ni..memang sampai ati tol!!!uhuk!uhuk!

    ReplyDelete
  3. wah apa cite nih..harap2nya sume kembali spt biasa

    ReplyDelete
  4. Happy Mothers Day and... hopes everything will be fine. See, ramai yg sayang Sis Lin kan.. ;)

    mish ya!

    ReplyDelete
  5. Nak buat cmana..smlm subuh2 lagi dah masuk kat blog adik "S" tu...tapi dah nak tutup kita terima jer.mungkin ada sbb dia buat cam tu kan ....

    ReplyDelete
  6. Lin... apa2 yang berlaku pasti ada hikmahnya.. walaupun pahit untuk ditelan.. namun Lin harus terima hakikatnya perkara tersebut sudah berlalu.. Lin harus fikir positif kerna apa yang berlaku itu ada sesuatu yang tersembunyi..

    bawak2 bertenang.. dan jangan terlalu mengikut perasaan.. apa2 pun Kasawari mendoakan segala apa yang berlaku akan kembali ceria semula.. jadikan ia sebagai pengajaran hidup.. manalah tahu ada kekurangan dari dalam diri kita kan..

    roger2 kalau ada perlu bantuan dari Kasawari..

    ReplyDelete
  7. alamak! ape hal ye..dtg nak jenguk sis..tetiba jd gini..semuga sis ok n tenang selalu..bye

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..