Saturday, May 23, 2009

Jacko Macho? Hahahaha


Salam semua...
Hensem ke tu? Macho ke tu? dh pelik na muka nye tu kan? ishhhh..

*Info terkini yg nk Lin kongsi bersama*..
LONDON: Raja pop, Michael Jackson dilaporkan bersedia menjalani pembedahan bagi merawat barah kulitnya beberapa jam selepas mengumumkan penundaan empat konsert di Britain. Turut dikenali sebagai Jacko, penyanyi berusia 50 tahun itu dilaporkan terpaksa menahan kesakitan apabila pakar perubatan mencukur kulitnya bagi membuang daging yang berpotensi menjadi barah. Lapisan kulit pada dada dan hidungnya juga akan dibuang. Selepas selesai, Jacko akan menjalani ujian bagi membolehkan doktor menentukan sama ada dia perlu menjalani rawatan radiasi di kawasan terbabit.

Dalam perkembangan berkaitan, Jacko dilihat keluar dari hospital di Beverly Hills sambil melambai ke arah orang ramai. “Jangan bimbang, saya sihat,” katanya. - Agensi.


P/S: Erk!! Ayooo x cantik pun x pe ler, janji kecantikan yg Ori asli kan?...


7 comments:

  1. nak bedah kat mana lagi errrkkk muka dah mcm hantu pocong dah.

    sislin... duit mengaburi mata kita kan sehingga kita lupa fitrah tuhan.

    ReplyDelete
  2. he..he.. tulah tak pernah ersyukur dengan apa yang ada. Jadikannnya iktibar untuk kita semua.

    ReplyDelete
  3. ini bukannya cantik tapi menakutkan...

    ReplyDelete
  4. ermm macam ni bukan macho ni.. ni kira machun.. ha ha... tuler byk sgt bedah sana sini..

    ReplyDelete
  5. Bukan Jacko la kak,,, yang hensem dan macho tu adalah JOCKO hehehe
    Tapi yg

    ReplyDelete
  6. Bukan Jacko la kak,,, yang hensem dan macho tu adalah JOCKO hehehe
    Tapi yg

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..