Kenduri Soto Pulak...

5/28/2009 10:25:00 PM



Salam semua...
Ingat lagi en3 Lin yg lama, kenduri roti jala? so hrni Lin & kawan2 dpt jemputan mkn lak kt uma Midah, dalam kul 4pm gitu le Lin kuar, kwn2 semua ada yg dh sampai, ada yg lewat sampai, tp bila dh bab mkn aduii kecoh riuh, dh mcm kt Jom Heboh,hahahahaha.
Dah makannye soto, mesti le menu nya soto, ada juga spageti, agar2, tp x sempat nk snap, leka dok kuar masuk dlm mulut,heheheheh..
Kebanyakan korang tau le, kawan Lin semua nye maju ke depan, aduii riuh le raya thn depan dgn sore anak2 kecik, seronoknyeeeee..
Dah x tau le Lin nk cite, mmg meriah suasana, td ilang stresss bila jumpa kawan2, cuma dlm ramai2 kawan pun, rambut sama hitam, hati lain2, so sendiri mau ingat, berkawan biar seribu, kalau ada salah kena le kasitau, baru le kita tau, jgn simpan membeku, lama2 sesama jd bisu....
Apa2 pun, terima kasih la Midah, mmg power soto ijo tu, lps ni uma sapa lak kena serang ek...tgguuuuuuu.
*Baju : An-Wardrobe...


P/S: Esok pg nk lepak mkn capati lak...muahahahahaha

6 Comments

  1. xde kenduri kek pandan ke..

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. sis da slim la...tol nih! sweet je

    ReplyDelete
  4. kak nampak kurusla.....:)
    kak nak soto jugak...

    ReplyDelete
  5. nak juin!kiter nak soto jugakss..bestnyee soto

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com