Saturday, May 09, 2009

Makan, Makan, Makan..










Salam semua...
Hehehe...I like!!! see see, u see...waduh2 mmg sedap,lazat,enak, tau itu kek..ermmmm
Air tangan sapa lagi, kalau bukan si Mat Gebu tu, Lin saje je main2 ckp kt dia, kek keju tu x leh bt color purple ke? skli betul2 lak si Mat ni btkn tau, thakx Mat...
Menu hrni apa lagi klu bukan Mee Hoon Greng, ye le, kan ke favorite si Shai tu, 3 pinggan ko Shai tambah,he3x.. ada lagi Mat hidangkan, Soto Nasi, Sambal Tumis Sotong, dan Roti keju, eh betul ke? lupa la Mat..hehehehe.
Tau2 je le klu dh jumpa dgn Mak Yah tu, Bak pun ada, Abg Mat tu pun ada, apalagi, borak2 sambil mkn, borak2 sambil minum, borak2 mkn, borak2 minum, adehhh kembung tersembul pusat aku...hahahaha.
Waktu pergi posing ajal, waktu balik posing maut lak,muahahaha, itu sikit je, korang tggu le en3 si Shai tu, sakit mata je aku tgk....ermmmm.


P/S: Korang ada perasan x? apa yg kurang kt sini?..ermmmm



2 comments:

  1. huish! x penah lagik tekok cake keju bkaler purple. wakakaka.. suka la tuss! boleh mkn kek yang sedap lebeh2 kaler purple. hahhaa

    ReplyDelete
  2. x pnah makan pon kek kaler purple tuh...nak sket,leh?

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..