Menu Diet Ringkas..

5/30/2009 11:45:00 PM


Salam semua...
Tadi dok borak dgn An, sian dia berat bdn dia naik 2kg, x pe An, cuba dan cuba lagi,hehehehe, sapa yg x risau weiii klu badan naik, bukan senang nk turun, naik mmg le cepat, kdg2 tu kawal makan, kawal minum, tp klu dh nak naik jgk, naik le dia kan...
So Lin mlm ni nak kongsi menu diet Lin, setelah selama 1bln dn dh 4 paket Lin minum quaker oat, berat bdn Lin turun 2kg, x caya? korang cuba le sendri, eh badan aku, aku punye suke ler...
Ikut masing2 le cara berdiet, tp jgn overdiet lak, kang terlebih sudah, ssh badan sendri je kan.
Pg, ptg, mlm Lin minum itu quaker oat, tp makan tetap makan, cuma makan banyak tp dlm kuantiti sikit, agk2 perut lapaq lg, Lin selalu makan itu biskut Jacob, sodap tu, senang, simple je kan, x yah ssh2 korang nk pose2 tu....tp kena le amalkan jgk minuman kesihatan, takar ni Lin munum HL tu, tp dok selang seli le, mahaal le, jimat sikit..hehehehehe


P/S: Amalkan amalan diet yg sihat, kang klu sakit, haa baru nye terus x leh makan...

34 Comments

  1. dulu masa dok kl dulu.. selalu je pergi gym... senaman, main angkat2 besi... badan pun ok je..

    sekarang bila dah balik duduk dgn mak... makan pun dah org tolong masak, sedap pulak... dlam masa 1/2 tahun je dah naik 5 kilo.... huwaaaaaaaaa.... nak pergi gym jauh sgt. huhuhu.... tapi tak pe, masih ensem lagi walaupun perut dah makin kembang hahahahahah...

    ReplyDelete
  2. bulan pose sahur ngan oatmeal je selalu

    ReplyDelete
  3. hehe. trima kaseh yek lin! sgt risau jgk laa. keke.. :D 2 kg tu banyak jgk la. mcm nk deman smalam tgk jarum pegi ke tpt yang x spatutnya. wakaka.. sabau je lah :(

    ReplyDelete
  4. salam kak lin..hehe tgh diet yea rupanya. yan syukur skrg dh x amik apa2 produk. now diet sendiri aje. bnyk lagik yang yan nk buang nie..5.6kg lagi..huhuhuhu..so far dh dua bulan yan dh turun 6.4kg..yeay syioknyer...

    ReplyDelete
  5. Bukan senang nak berdiet ni.. bab2 disiplin makan ni yg kureng cikit..huhu

    ReplyDelete
  6. patut la da slim... nampak gak prubahan tuh

    ReplyDelete
  7. sis pun diet gak eh...
    welcome to da club babeh

    ReplyDelete
  8. [kak lin]

    dah ramai petua kat yanie...
    nak kurus makan OAT...
    tp smpai skang dok makan char kuew tiau jer nih...hehhehe

    kekadang mamam mee goreng mamak....nyum2....

    ReplyDelete
  9. owh yeke kak.
    baikk!
    disebabkan wawa mau trunkan berat bdn wawa ni..
    wawa akan beli oat ni.
    hehee.

    p/s: wawa tk makan oat, tekak tak leh masuk. hehehhe!

    ReplyDelete
  10. diazepam 10 mg where to buy valium online no prescription - diazepam 5mg dosage dogs

    ReplyDelete
  11. zolpidem 10 mg zolpidem tartrate dea schedule - zolpidem price compare

    ReplyDelete
  12. buy diazepam diazepam 2mg wiki - buy diazepam india

    ReplyDelete
  13. buy ambien online ambien plus soma pharmacy - ambien side effects blood pressure

    ReplyDelete
  14. xanax generic xanax pills images - xanax the drug effects

    ReplyDelete
  15. ambien sleep 1 ambien and alcohol - ambience mall gurgaon closed tuesday

    ReplyDelete
  16. buy xanax online overnight buy xanax online no prescription canada - xanax 1mg green

    ReplyDelete
  17. buy xanax generic xanax s 902 - buying xanax from canada online

    ReplyDelete
  18. diazepam online diazepam for dogs fireworks - diazepam kidney function

    ReplyDelete
  19. buy diazepam online what does diazepam 10mg look like - diazepam side effects canine

    ReplyDelete
  20. order zolpidem zolpidem 10 mg von stada - ambien side effects drug interactions

    ReplyDelete
  21. buy xanax online no prescription overnight .25 mg xanax high - xanax side effects in men

    ReplyDelete
  22. ativan online long do ativan withdrawal last - lorazepam 1 mg tab

    ReplyDelete
  23. diazepam for dogs diazepam injection dosage - diazepam withdrawal taper

    ReplyDelete
  24. buy lorazepam online ativan high liver enzymes - ativan long term side effects

    ReplyDelete
  25. lorazepam drug ativan sublingual lorazepam overdose - ativan dosage for sedation

    ReplyDelete
  26. buy diazepam diazepam 10mg uses - diazepam generic name

    ReplyDelete
  27. xanax pill much does 1mg xanax go - many 1mg xanax overdose

    ReplyDelete
  28. buy valium cheap buy valium online cheap uk - effects snorting valium diazepam

    ReplyDelete
  29. buy valium from canada can you buy valium in malaysia - sweet valium high song meaning

    ReplyDelete
  30. soma cheap soma drug recreational - carisoprodol high feeling

    ReplyDelete
  31. soma muscle buy soma online cash on delivery - carisoprodol 350 mg abuse

    ReplyDelete
  32. buy ambien online ambien cr coupon savings - ambien 10mg price

    ReplyDelete
  33. buy ambien online ambien withdrawal lightheaded - ambien use during pregnancy

    ReplyDelete
  34. buy cheap valium valium for dental anxiety dosage - valium side effects pets

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com