Musim Sakit Berjangkit!

5/20/2009 10:17:00 PM






Salam semua...
Selamat malam, rasenye sunyi sepi je malam ni kan? nape ek? mana pi semua ye? ermmm whatever le...
Ok hrni hr sedih2, sakit2, murung2, jiwang2, ye le pg td bawak anak Lin,Naz tu gi klinik, dia demam batuk, selsema, tekak merah, semua le, mcm2 penyakit, sakit tu semua pembawa dr sekolah dia, kwn2 dia semua demam jgk, dh le nk periksa setengah thn ni Jumaat ni, sakit lg, mgkin stress pun ye..
Sakit 1 hal, nak mkn ubat punye le seksa, rasenye nk pgang kepala, kaki tangan dia je sumbat pil tu, dh le tu, mkn ubat ikut suke dia jek, ubat mkn 3x 1hr, dia mkn 1x 1hr, tu sapa cr penyakit, dok bebel je Lin td, tp klu bab makan, leh lak sental sumbat, ada lak selera dia, lg2 mkn McD tu, pg2 lg dh mntk bubur ayam McD tu, oke le jgk, nk mntk chocolate Shake lak, manyakkk cntikkkk..
Ptg ni lak, hubby dh berangkat nk ke Trengganu, outstation kt Kerteh, lama plk tu, so Lin tggu hubby gi td...'selamat jalan, semuga selamat pergi&balik, i miss you'..huhuhuhuhu...


P/S: Ada rezki cuti sekolah nnti, leh le turun Trengganu....ada sapa2 nk ikut?hehehe.


6 Comments

  1. Mungkin cuti sekolah ni saya cuma melalui terengganu utk balik kelantan. Teringat juga nak singgah di terengganu sehari dua... sambil2 makan angin.

    ReplyDelete
  2. oic....lepas abeh study tahun 2003...sy da x pnah p tganu...rindu plak rasanyer

    ReplyDelete
  3. akk nk gi trengganu??
    nk kirim..
    hehhee

    =P

    ReplyDelete
  4. wah...bestnye jadi anak sis. demam2 dapat mcD yeee

    ReplyDelete
  5. k lin g tganu mesti borong kopok lekor byk2 kan....

    teringat kopok lekor cap lampu.. jual kat tpi jln tu. sedapnye.. boleh nmpk isi ikan dlm tu. mmg penuh dgn ikan...

    ReplyDelete
  6. dah sihat ker diaorg ni.. ermmm kesian plak ek.. lama tak nampak wajah yana.. rindu plak.. he he..

    apa2 pun semua cepat semboh ya...

    takper.. kesakitan tu ada hikmahnya..

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com