Pesta Buku & Makan Lagi...

5/29/2009 08:24:00 PM


Salam semua...
Hrni hr Jumaat, 29hb Mei 09, ermmm rasa masa tu cepatnye berlalu, dah seminggu hubby gi trengganu, perasaan rindu hanya kami berdua saja yg tau,huhuhuhuhu.
Tghri td lepas je hantar Yana sek, Lin ke Sgpura,Tuas skjp hntr brg, so balik je dr sana, terus amik Naz & Amat gi Pesta Buku 09 Johor tu, sampai sana byk bas2 sek, murid2 dr pelbagai sek, cikgu2, dan org ramai yg dtg ke Pesta tu, meriah gitu, si Naz jgn le ckp, dh mcm org sasau tgk buku, semua dia nak, Amat lg ler, nmpak je terus je meluru ke gerai komik, mcm2 jenis buku ada, dr komik, novel, majalah, buku sek, dan mcm2 le, Lin td cuma nk survey harga Kamus Besta BI & BM tu, tp lihat masih sama dgn harga di luar, so x jd le nk beli td, ingat kan harga di situ murah le sikit, tp sama jek....bwekkk
Balik dr sana terus amik si Yana, apalagi, mlm ni makan order je le,hahahahaha...Amat mkn nasi pataya, Yana nasi greng kg, Naz nasi greng cina, Lin mkn mee hoon tomyam...aduiiii makan lg weiiiii....uwaaaaaaaaaaa.


P/S: Perasaan Lin hrni terasa sangat la rindu pd hubby, I miss U...sob sob sob..


2 Comments

  1. naz makan ke tido tu.. siannye.. hehe

    ReplyDelete
  2. msti maik meriah pesta buku tu dh masuk hari ketiga.nak2 dh cuti sekolah esok.

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com