Roti Jala MamaYatie..









Salam semua....
Kenyang perut ni, nak tersembul pusat,hehehehe...hrni ptg td kul4pm Lin n The Geng ada dpt jemputan makan2 roti jala di rumah Yatie, ala ingat lg x yg kawan Lin ngidam telur penyu tu, ni kira ala2 balas membalas le ni,hahahaha.
So lepas je amik Amat Sek.Agama gi ngaji terus Lin menuju ke rumahnye, dekat je dgn rumah Lin, fuyoo bila dh kumpul semua, riuh, gamat, gegar, naik pecah le uma dgn sore mak2 dan anak2 semua, nasib tuan rumah sporting kan..hehehehe..
Kawan2 semua dtg, Milah, Aida, Midah, Zana, Sarah, Izan & Adiknye, dan yg bestnye, kawan yg baru bersalin ni, Kak Ju, amboii comeii nye le anak dia tau....
So time makan jgn le cite, mcm2 karenah, dah macam pasar je td,keh3x...Yatie ni mmg rajin masak-memasak bg kawan2 makan, murah rezki ko, tgh sarat 6bulan tu pun larat lg menjala, apa2 pun mmg sedap kan kawan2 roti jalanye, lg2 karinye tu, mengancam!!!!...
Terima kasih daun keladi, kalau ada rezki, jemput la makan lagi yek..hehehehe.
Ha ha...dok jeling2 ni, pasni rumah sapa lak ek...stanby....


P/S: Terasa seperti suasana Hari Raya, tp kita bt sempena menyambut Mother's Day....:p


10 comments:

  1. bestnya roti jala..lama tak mkn nih..huhu..abih sis lin mkn sampai nak tersembul pusat??iskh!iskh!dasattttttt!wakaka....

    ReplyDelete
  2. wah.. kenduri roti jala ye ni. saya kalau orang hidangkan roti jala ni... berjela2 la saya makan, kena pula dgn kari yg kaw.

    ReplyDelete
  3. wah ni dah kira menjala betul ni.. ermmm... ammar dan aiman.. peminat gila roti jala.. apatah lagi neneknya yg buat.. macam tu jer makan tampa cecah kari..

    ReplyDelete
  4. wahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh sedapnya sis lin... bemie dah lama ngidam mkn roti jala ni... huhhuhu nk sikit...

    ReplyDelete
  5. Salam,

    Roti jala tu sedap kan ! huh besar keluarga nih !

    ReplyDelete
  6. amboii..lepas jala ikan,jala roti pulak ekk :)

    ReplyDelete
  7. wah lama tul xmakan roti jala.. sedaap tak giler hehe :D

    ReplyDelete
  8. sooodap ehh roti jala...nak sikitttt

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..