Friday, May 01, 2009

Untuk Yang Kerja Je Ke?



Salam semua...
'Selamat Hari Pekerja'..ye 1Mei adalah hr menyambut hari pekerja, ermm tp utk yg bekerja je ke? mcm Lin ni x leh la yek? hahaha tp sori le..korang keje, aku cuti gak..hahahaha...
Apa agknye sejarah mula2 hari pekerja ni ek? sapa lah org per-1 yg bekerja tu? mgkin sbb ramai dh sngt yg bekerja, so nk hargai kerja2 derang ni, maka wujudlah 'Hari Pekerja' ni ek...
So apa plan korang? 3hr tu wooo cuti, tp kalau Negeri2 Pantai Timur tu, mcm biase je la kan, sebab jatuh hr jumaat, so mmg dh cuti hr jumaat tu, jd dh mcm x cuti la...
Ok le...'Selamat Hari Pekerja' bt semua yg telah bekerja demi utk sara diri, tanggungjawab dn jugak utk meningkatkn ekonomi Negara...Hepi Holiday, Hepi Weekend..Hv A Nice Day!!muah3x..



P/S:Lin pun x de plan nk ke mana2, silap2 kang, dok membongkang je kt rumah..hahahaha.


4 comments:

  1. aish boleh gak.! lin kan keje. duk g atar bdk sek. kemas2 rumah. tu kira keje jgk. harus rehat lin! ari ni duk diam2. hariii cuti kan ni!!!!

    ReplyDelete
  2. Hahahah Kak.. Saya Pon Cuti 3 Ari.. Yahooo!! Boleh Jalan2 Mid Valley, One Utama, Bangsar, Chow Kit, Pudu, Sogo.. Tapi Dalam Mimpi Jelah.. Hahah.. Tengah2 Cuti Ni KL Sesak Macam Sardin.. Bohsannn Sungguh..

    ReplyDelete
  3. Betul-betul...suri rumah juga haru s bercuti...HAPPY LABOR DAY!

    ReplyDelete
  4. selamat hari buruh.. maaf zahir dan batin.. he he

    takder plan.. ingat nak terjah ke bukit indah pekena kopi ler lin.. he he

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..