Best Blog Award...



Salam semua...
Lama dh x menempek award kan, cmne nak tempek, x de yg nk bg,hahahahaha,apa daaaa
So hrni Lin nk tempek ok, award ni dh lama, tp dok kebizian melanda melayan tetamu, melayan anak2, melayan hati,huhuhu x sempat nak update kan, maaf tuan pemberi,hehehe
Award ni dtg nye dr Bemie , korang x kenal? ishhh rugi le, blog dia mcm2 cite, mcm gmbr, mcm2 info yg pelik tp benar belaka, x pernah nmpak pun ada, yg x di jangkan & sangka pun lg ada..mmg macam2 ada....
Thankx Bemie, sbb pilih Sis di antara 15org penerimanya..eee teruja U....aucch.




P/S: Lin ni baik hati, x yah bg 15org, sapa2 yg nak, amik le..hahahahaha.

2 comments:

  1. xnak award.. sebab kek pandan lagi sedp dimakan dari award.. hehe

    ReplyDelete
  2. sis lin deserved it... hu hu

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..