Kisah Si Pinggan Lama...

6/06/2009 10:00:00 PM


Salam semua...
Ayooo bru perasan le, mana muka Lin ek? x de la, tu le dok ketawa2 je, bercerita2 je, nk amik gmbr sendri pun x sempat2 weiiii,huhuhuhu...eee mencikkkkk.
Td lepas aje blk dr jemputan, terus kluar amik Mak Lin, dan terus ke KTM amik Shai, so kitaorg terus je menuju ke Sedenak uma Mat Gebu, Kak Ct & Cm terus aje dr KL ke rumah Mat, tu pun sampai lewat, highway jem giler katanye sampai Pagoh, Kasawari x dpt join ats sebab2 yg x dpt di elakkan, apalagi kitaorg pun mamam dulu le, waduh2 berselera ko mkn masakan Mat hrni, seb baik Lin mkn sikit td, dpt le mkn 2ketul ayam lemak cili padi tu, perghhh ada tetel asam pedas power, kari kepala ikan merah, ada sayur campur, kek coklat lg, sgguh marbelesssssss..x lupa pencuci mulut, dadih & buah2an...

Tp kan, nk cite le sikit, eee korang klu tgk koleksi Mat Gebu nye pggan lama, adeiii dh boleh bkk muzium ko, penuh atas bawah, kiri kanan, almari dapur dia, dh x cukup tmpat, mmg 'salute' le dgn pencarian Mat ni, x sia2 ko, mmg kagum & terpegun....teruskan Mat ye!!!



P/S: Harap2 Mat berpuashati dgn pemberian pggan & gelas2 lama Lin td yek.....he3x

4 Comments

  1. kalo minum kopi o dlm cawan lama yg kaler putih tu... huh! mmg mabeles ah!

    ReplyDelete
  2. koleksi pinggan2 lama?? mcm besh jugak ya... tapi berat lah kalau simpan byk. sebab tu saya lagi suka kumpul poskad.. heheheheh... senang nak bawak ke sana sini

    ReplyDelete
  3. combi ingat ape kebende pic yg 1st tu..rupenyer kek mat gebu :)

    saspen jek..bole buat teka tekut nih :p

    wahhh agenda mkn2 jek kalo gi umah cik mat ekk.murah rezeki korang dan bertambah rezeki cik mat kita.

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com