Last2 Purple Jugak..ermmm


Salam semua...
Adehhh mmg tgh tahap rindu kt Hubby, bertambah lagi dgn tidak puasan bila tgk kt blog sendiri yg sebelum ni...adeiii..sebabnye, takde pepel ler, lebih hijau dr pepel,kan? so dgn ketidak ada mood td, dok belek2, akhirnye jeng jeng jeng..pepel jugak Lin guna oke...
Sila le muntah darah ke, nak loya ke, nak meluat ke, nak ketawa ke, nak gelak ke, apa2 aje le..
'ada aku kisah'...hahahahaha
'blog aku, aku punya suke le'...muahahahahahaha.



P/S: Yang blog aku lg 1 tu pun..sama jgk mcm ni, pepel, jgn mareeeee....opsssss

6 comments:

  1. yang ni namak cun sikit.. hehe

    ReplyDelete
  2. nie cantik jugak...

    janji kite suke dah kan

    ReplyDelete
  3. salam lin...

    dari segi ilmu warna..

    warna purple ni punyai frekuensi yang agak tinggi jugak, iaitu kedua tinggi selepas putih...

    warna purple juga boleh beri ketenangan pada minda...

    all the best!

    :-)

    ReplyDelete
  4. wahhhhhh chantekkkknyerrrrrr...!!

    1st masukk tadii ingatt dahh salahh masukkk..tgkk gamborr akak..ocayy betull sudahhh...hiksss...!!

    ReplyDelete
  5. Tima Kasihh akak selalu doakan kesihatan Danial..hanya Tuhan yang dapat membalas semuanya...terima kasih sekali lagi..

    ReplyDelete
  6. kak lin....lepas ni kena tukar nama.....SIS LIN PEPEL.....hehhee...

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..