Sunday, June 14, 2009

Menu Last Day Holiday...


Salam semua...
Dah mkn ke? apa menu korang hrni? tentu yg special jgk kan....
So sama le dgn Lin hrni, oleh kerana hrni dh last day cuti sek, so kasi le TERrajin sikit kan nak masak lauk yg byk na kerenahnye...
Mana x nye, si ketam tu, byk kojo nak bt, nk mkn pun byk kojo jgk,hahahahaha..
Ok dh dh, Lin nak mkn ni, so korang layan je le yek, bg ngencesssssss..

*Ketam Masak Cili Padi..


*Ikan Gelama Pekasam masak goreng bercili....



*Telur goreng dadar...


*Petai Jeruk bercili..
(Dah 3hr Lin simpan bt jeruk ni)



P/S: Jemput makan semua....sila sila,jap eh nk tutup pintu sat,takut kena serang,hahahahaha.

5 comments:

  1. amboi.. rajin nya.. masak tu... ermm ketam tu mcm menyelerakan.. hu hu...
    ikan gelama pekasam.. wahhh.. sejak ada pinggan ala2 chemat gebu ni.. dah bergebu ek dapor sis lin ni..

    ReplyDelete
  2. Elemek, ketam dan telur dadar. Menu feveret plak tu. Makan nasi ayam kedai je ari ni. Tapau makan dekat rumah.

    ReplyDelete
  3. nyum2..dapnyer...yan lak hari nie buat ikan bakar..

    ReplyDelete
  4. Meriah betul menu ari ni. Hehe..kita orang layan mata jelah ye.

    ReplyDelete
  5. slm tuan rumah,
    Ya Allah,sedapnya menu tu...ikn pekasam tu hah!buat kecur air liuk jer...

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..