Monday, June 08, 2009

Pinggan Oh Pinggan....adeiiiii



Salam semua....
Ayooooo manyak woooo pinggan, adeiiii gile le weiii dok kt sini, ishhh ni penangan si Mat Gebu dan permintaan si Shai dn kehendak si Cm tu le, kitaorg gerak ke Ayer Hitam selepas mkn thgri nasi ayam penyet tu..dpt gak si Shai tu nasi ayam penyet dia..he3x
Sampai Ayer Hitam, masuk je kedai tu, Lin dh mcm org separuh x betul dok belek2 pinggan td....mmg wa ckp lu la, sapa2 yg dok suke pinggan2 lama&baru dn ala2 ingris style tu, korang pi le serang, mmg boleh giler d btnye...
Harga? ermmm berbaloi le dgn kepuasan korang memilih sendri, ikut bunga dan trend le, yg baru mahal, yg lama pun mahal, so yg murah, kt kedai rm2 jek..hahahahahahaha..
Tp la kan, ishh ssh nk ckp le, korang tgk le tu, Cm tu sndri dh pening2 langau tau dok tgk pinggan tu, smpaikan dh skli gi, nk gi lg ni, silap2 hari kang, Lin pun sama le tu dok jangkit,hehehehehe..
Lepas je dh memborong, dh naik kempis beg duit tu, bru le kita pulang sggh beli le apa2 yg patut ole2 tu, n then terus msk highway blk, skli mak aiii jem giler jln menuju tol Jb tu, sampaikn semua dh keletihan, mengantuk, ha mula le bau mnyk angin dlm 'Aril' Lin tu..muahahahahha.


P/S: Mmg berpuashati le, bkn senang nk cr pinggan2 tu...akhirnye dpt jgkkkk...

1 comment:

  1. jgn bila gado nti..lawan baling pinggan...udah le

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..