TAG Dr Retna..



Macam2 Tag dh skrg ni,sampai peti ais pun kena tag, nnti le Lin bt tag toilet,baru korang gelabah pi cuci,hahahahaha..
mai le layan tag dr si Retna ni...

1. Amik gambar peti ais anda...
- Peti ais ni yg ke-2 sejak 15thn dh kawin, dulu 1pintu, pastu ank2 dh besau ni, kasi tukar le yg baru kan..

2.Apa yg ada di depan peti ais anda?..
- Ermm x le byk fridge magnet, tp byk dgn surat2 sekolah anak2, senang nk ingt kot2 ada apa2 kan, so yg lain2 tu biase2 aje, fridge magnet byk ilang anak sedara kejekan..

3. Brand peti ais?..
- Brand SAMSUNG..


Settle dah..org yg nk menyambung tag ini adalah...
1. Dir.
2. Ladyeena.
3. As-NurKasih
4. Mat Gebu.
5. An-Wardrobe-Nik Nurehan.

9 comments:

  1. huhu.. cam2 leh jenis tag nie

    ReplyDelete
  2. huhu.. cam2 leh jenis tag nie

    ReplyDelete
  3. wah kak lin...
    peti sejuk 2 pintu
    mesti penuh makanan dalam tu
    hehehhehe.....

    ReplyDelete
  4. Peti ais pun boleh di tag? Wah wah wah, pasni tag bilik air la yea. Tapi, sapa yang leh wat tag pasal tandas awam, memang hebat orang itu.

    ReplyDelete
  5. adus sis... dah tukar template. terkejut... igt salah page td.

    duh cmana nak jawab tag. eena takde peti ais la kak. duk hostel.. peti ais share2. hikss.... kira slamat la kan? ('';)

    ReplyDelete
  6. meriahnya peti ais..mesti dalam die meriah jugakkk kan???hehe

    ReplyDelete
  7. ermmm macam pernah kulihat sajer peti sejok ni.. tapi di mana ya.. ha ha...

    naper tak tag kasawari.. huhu

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..