Agak Korang, Apa Bende?

7/27/2009 08:50:00 AM

Salam semua...

Selamat la hari Isnin bt semua yek...sapa2 yg keje tu, selamat memulakan keje ye...
Sungguh pun Isnin di kaitkan dgn Monday Blues tp yg penting, hari2 di lalui dgn penuh ceria dan di penuhi dgn tanggungjawab masing-masing...
Ha en3 yg ni bukan le teka-teki tp cuba le kowang agak, apa bendenye ni..hehehehhe
Nampak kotak putih memanjang, yg pasti bukan 'pocong berdiri' tu yeeee..hehehehhe
Nak tahu apa bendenye..kowang tggu le ptg kang baru Lin bgtau yek, apa, utk apa, dan utk siapa..hehehehehe..



P/S: Tggu dgn debaran, mari kita lihat siapa yg kena!!!!!!!


13 Comments

  1. haaa..
    apa tu sis-lin..?
    aisehhh..
    leh tunggu petang kang lak yerr..

    okehhh..

    kita tungguuuuuuuuuuu..

    ReplyDelete
  2. sweet cherry?? sweet charity tu ke?? hehe

    ReplyDelete
  3. salam kak..

    hem ape yea? x sabar nak tau tu..

    ReplyDelete
  4. alahai. nk tahu skg lin!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  5. agak2 nya apa ker benda tu erk ..... cepat lah lin hehehe

    ReplyDelete
  6. Salam sis-lin, tak payah teka2.. tunggu orang umumkan nanti. :D

    ReplyDelete
  7. sweet cherry ni saya sbg bapa mithali tau brand apa ni..

    nhi brand utk peralatan baby... stroller, baby court..

    so kotak cenggitu saya rasa baby court.. ala katil utk baby.. yang berhadang tu...


    yeay aku menang!!!

    ReplyDelete
  8. rasanye...palypen kot da kotak camtu..hahahah

    ReplyDelete
  9. sweet cherry playpen!!! huahuahua

    ReplyDelete
  10. dah malam ni tak kuar2 lagi berita tentang kotak ni.. ntah2 dalam ada burung kasawari kot.. haha

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com