Breaking

Sunday, July 19, 2009

Aku Pun Nak Jugak...hehehe

Salam semua...

Hoye3x...akhirnya aku terpedaya gak beli flip flop ni tau, tapi yg mencik tu takde color pepel, puas cari dah, tp mmg takde pepel le, rerama tu je le color pepel, so Lin mengalah saja amik color merah ni,huhuhu
Mana leh tahan tgk si putih Ret tu ada, dlm kete si An tu pun ada, ayooo kete adik Lin pun smlm dh ada gak, mak Lin pun sama, ngehngehngeh skrggggg Lin pun dah ada laaa.. :p
Seronok lak tgk dia goyang2 tu, lg cuaca panas lg laju dia goyang, sbb dia guna sinar solar kan...hehehehehe ermm layannnnnn



P/S: Baru blk kenduri ni, lotih, tggu2 le nnti baru update lagi yek...


10 comments:

  1. kak....nak jugak!!!!buah tu memang takde kaler purple pun....hehehe

    ReplyDelete
  2. wah chantek nya. pandai lin pilih ye :)

    ReplyDelete
  3. aku ni bukan la nak jugak...dah beli pong. 5 biji lagik!!!!

    ReplyDelete
  4. baru teringat nak beli smalam

    ReplyDelete
  5. salam...


    tq singgah blog anaklaut...perlu ringkas, panjang2 nanti sahabat tak nak baca..:))

    ReplyDelete
  6. lah.. nie yang lia jelous nie .. lia pun nak be;i gak .. joget- joget , goyang - goyang cute sangat ..

    ReplyDelete
  7. teringin gak nak pakai..
    tapi tengok semua orang pakai.. daya tak nak pakai laa
    huhu

    ReplyDelete
  8. adeh.. nak jugak ar letak kat atas basikal ammar.. hu hu.. nak cari kaler purple.. kat sini byk kaler purple.. hu hu

    ReplyDelete
  9. dah ramai tgk orang letak mende alah ni kat kete...kite pun rase cam nak gak tapi fikir 4/5x sebab takut dipunahkan anak2anda yg ganas itu huhuuuu

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..