Dah 3Hr Hujan...Ermmm


Salam semua...

Ermm sejukkk nye ler, dah 3hr berturut2 hujan di JB ni, cuaca x menentu kan? kalo dh panazz, panazz betul2 punya, tp kalo dh hujan, hujan teruss jd nye, tp walau macam mana pun, kita tetap kena bersyukur kan? jgn hujan di sambut kilat petir udah le, mau duduk dlm selimut kang..alhamdulilah...
Dek kerana hujan, baju kt uma ni x kering2, dh mcm kedai dobi lak, pulak tu kete si putih 'Aril' tu baru cuci smlm, adeiiii oh! tidakk, maunye Lin simpan je kt dalam yek, so hntr anak2 sek kang, pakai kete abg kt luar tu,hahahahaha..bijak bijak!!



P/S: Nape lak dlm gambar tu x nmpak hujannye? ermmm,biasa le bkn camera Hp,he3x...


7 comments:

  1. mata ku terpaut pada kete puteh itu....sungguh suci murni....

    hehheheheh

    ReplyDelete
  2. behnyerr ujan..
    kat sini panas terik..
    malam pon terasa panas..

    pasang ekon jerr..
    bil melambung..

    ReplyDelete
  3. sian die ek.jemur bwh kipas la sis huhu

    out of topic--> xleh la sis makan sejuk2..nnt jatuh sakit..xpasl2 je g klinik mintak ubat..teruk die buat pemeriksaan H1N1 he..23x

    ReplyDelete
  4. sis lin... kat luar hujan kat blog salji yer...

    ReplyDelete
  5. Menziarahi surirumah yang penyayang

    ReplyDelete
  6. best nyer. hari sejuk2 pasang la ekon. camni mau kuar msuk toiletla. keke

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..