Breaking

Friday, July 10, 2009

Gatal La Pulak..huhuhu


Salam semua...

Adeii macam2 hal la minggu ni, demam la, batuk le, selsema le, ni tetiba ptg smlm dok garu2 je, ingat ke nak jd species lain ke,hahahaha skli tgk aduiii bengkak2 satu badan ni, garu punya la sedap, x tgk lg badan tu, haaa ko merah2 semua bengkak..
Terus le kan ala2 gembeng call hubby, konon2 sruh balik nak ajak gi klinik,huhuhuhuhu...sampai je hubby terus gi Klinik yg sama, bkn apa, ingatkan alergik ubat ke apa ke kan? tp mmg Dr kata stop dulu ubat lama, makan ubat baru, dan bg ubat sapu skli..
Siap ko mlm td x boleh tido di btnyee, dok garu2 jek ni...adeiii nasib badan....ermmm



p/S: Ini kalo gatal jgk mau kena inject ni..huhuhuhu


10 comments:

  1. ntah mkn kupang tak..??

    stop dulu mkn telur,udang,belacan dan sewaktu dgnnyer lin sbb nnt lmbt baik gatal tu :(

    takecare lin.. :)

    ReplyDelete
  2. sian kt lin. saba ek. dugaaan. keke

    ReplyDelete
  3. sis,
    mcam anak dara kita laa..
    kena gatal-gatal gak ari tuhh..
    mmg kena injek laa kanss..
    kalo tak nnti, lagikk teruk..

    ReplyDelete
  4. aiyoo sudah gelembong2...

    mesti tak best kan rasa gitu...
    injek je la jawapannya.. if garuk lagi teruk nnti bole luka... nanah bagai

    ReplyDelete
  5. sabar2...
    sis ada makan belacan mungkin haha!

    mo kena inject sis nie...

    ReplyDelete
  6. tu la, main makan je. tak ada pantang-pantang. kan dah lekat macam-macam sakit. daya tahan dah kurang tu.

    ReplyDelete
  7. Adei mengaru....... sampai merah kulit. Tak selesanya badan.

    ReplyDelete
  8. akak ada alahan nih... ada salah makan ke semalam...?

    ReplyDelete
  9. moga cepat sembuh dr kegatalan tu...hehe..pas nie elak dulu mkn benda2 yg menggatalkan cthnya telur, udang dan yg sebangsa dgn yg gatal2 tu..hehehe

    ReplyDelete
  10. dulu linda pun kena macam ni.. doc bagi ubat sapu dan ubat gatal.. yang penting makan kena jaga tu..

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..