Giliran Ko Pulak Pergi....

Tak dapek den nak tolong eiiii...huhuhhuhu..
Sebelum ni si kancil pergi skrg tiba plk giliran si hitam ni ye, alahaiii byk betul kenangan dgn kete ni, dr awal beli sampai la ni dh 5thn, sikit pun takde menyusahkan, mmg jaga baik2, servis pun kasi baik tp kalo dh tiba masanya, terpaksa jgk le ko pergi, hrni urusan tukar nama, so mgkin esok atau lusa, ko dh takde le di sini....huhuhu
Sebenarnya semua tahu kan, Lin dh ada si putih tu, abg plk mmg dh ada 1 kete dia, so kete yg ni mmg jarang le kitaorg gunakan, park pun penuh, mmg selalu kete ni dok luaq, kesian kan, dr terbiaq dan terlebih kete ni, baik le bt sesuatu yg menguntungkan sebelum dtgnye rugi..betul x?.
Kata sepakat dh di terima so kitaorg amik keputusan jual kete ni, lagipun kwn kt company abg yg nk amik tu, so masih dpt tgk dan jeling2 gak le dr jauh,huhuhuhu..
Terima kasih le hitam, hampir 6thn berkhidmat, kita sefamily cukup berpuashati, mmg tak rugi siapa tuan baru ko tu yg beli ko nnti...



P/S: Org kata..'Kete kalo disimpan, lama2 nnti jd besi buruk, tp rumah kalo di simpan, lama2 jd harta' betul kan?...


10 comments:

  1. sampuk sikit...
    duit yg dpt tu,lin nak bt renovate rumah thn depan,so thn ni bg simpan dlm ASB biaq keluar berbuah itu dividen..hehehehe bijak bijak....

    ReplyDelete
  2. chait!!! sendiri komen ka?? hahaha.. sape kate kete makin lame disimpan jadi besi buruk?? kete dir dah makin cun tau.. tggu tahun depan.. kemunculan sang merah yang gagah..

    ReplyDelete
  3. hmmm..

    umah value makin lama makin tinggi..

    kete value makin rendah..

    gaji makin lama makin naik tapi begitu juga kos sara hidup..

    hmmm..

    ReplyDelete
  4. rasanya mcm tak pernah naik ni.. eh pernah ker.. ermm rasanya mcm tak pernah merasa.. hu hu.. sedih la mcm ni.. si hitam dah pergi gak ker. hu hu..

    ReplyDelete
  5. Salam,
    Selamat tinggal buat hitam...

    ReplyDelete
  6. beli rumah lama-lama pun buruk tp beli TANAH bole jadi tuan tanah yg paling kaya kat bkt indah heheh.. :p

    ReplyDelete
  7. Dari terus susut harga memang elok dijual......

    ReplyDelete
  8. selamat tinggal beloved car erk?

    must be hard to part with an old friend of the family!

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..