Hepi Bufday My Dear...



Salam semua...

"Selamat Hari Jadi, Selamat Hari Jadi, Selamat Hari Jadi Ct Delima, Selamat Hari Jadi"
Heee dh menanbah lg 1thn umur ye Ct, tp takpe still maintain gitu...
Hrni 22hb Julai, adalah hr lahir bt insan & 'Geng KAMIE' yg Lin kenali dlm alam maya ni, tp jd realiti dan terus rapat menjalinkan hubungan silaturrahim dgn eratnya hgga la kini, mmg tak sangka kan Ct..huhuhuhu
So Lin & Family nak ucapkan dan doakan semuga Ct kekal bahagia ke akhir hayat, di panjangkan usia, di murahkan rezki dan di limpahkan rahmat serta hidayah bt Ct sekeluarga...Aminnn
Ermmm bt ngencesss je la itu kek, mesti yg terdekat dpt rasa tu..huwaaaa jelesssnya...



P/S: Hadiah akan ku simpan hgga bertemu nnti, insyallah, tgguuuu KAMI dtg yek...



3 comments:

  1. Arghhhhh... terharu nya lin. Tr kasih lin. Kita ni dah macam satu keluarga tapi yang penting ingatan Lin terasa gembira walau pun kita berjauhan. sayang kamu Linnnnn. MUAHHHH!!

    Kek ehh nnt kita beli yang besar ehh hehehe

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah.. selamat hari lahir buat Kak Ct.. semoga panjang umur, dimurahkan rezki dan sentiasa slim dan cute.. ha ha...

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..