LoveDay's Sauna Plus...

7/25/2009 08:15:00 AM

Salam semua...

Selamat sejahtera, selamat hari sabtu yg ceria, dan selamat berhujung minggu bt semua....
Nak di pendekkan cerita, smlm hubby Lin dh pun balik dr Melaka, so hepi la kan, tido pun awal la kan, tp haaa ada bende yg dia bawak balik ni, exceli Lin pun tak tahu lagi ni cmne nak guna, utk apa, pakai di mana, sbb hubby baru keluarkan pg ni, so tak sempat nak bt demontrasinya,hehehhehe ye la hubby dh bersiap nak gi keje td ni...
Kalau lihat mcm guna di perut ni, kan? tp label Sauna lak? ermmmm ye la nnti le Lin tanya hubby cmne kegunaan nye, kang salah2 pakai guna, ada keras je Lin ni kena karen..hahahahahaha..jap2 dok fikir ni, hubby beli ni utk sapa ek, dia ke Lin ni? sapa punya perut yg boroiii? angkat ketiak..miahahahahaha....
*sapa mau jd modelnya?mari2....hehehe



P/S: Hrni & esok bz dgn jemputan kawin, Amat lak demam lagi, nk bwk gi klinik ni...


5 Comments

  1. hai sis-lin..

    waaa.. asben dah lek yerr..

    selamat berhujung minggu yerr.. haaa.. nnti tanyerr asben menda tu untuk saperr sebenarnye :)

    ReplyDelete
  2. kelakar la sis ni..hua hua..nti tunjuk demo tau..;p

    ReplyDelete
  3. salam hujung minggu lin...

    benda tu kalau nak pakai lagi bagus kalau disapu slimming cream dulu pada lokasi berkenaan... perut atau paha...

    tapi biarlah cik abang demnonstrate dulu kat lin...takuts tersoot pulaks yer...

    apapun...deman tu kenalah jaga...

    :-)

    ReplyDelete
  4. kirim kat aku leh ? aku sukarela jadi model !!!! *sambil mengangkat ketiak*

    ReplyDelete
  5. lepas ni makin ramping la yer....

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com