Saturday, July 04, 2009

Merah&Putih, Nape x Pepel? huhuhu




Salam semua....

Hrni Lin gi meneman si 'dia' tu gi jemputan kawin kawan dia, huhuhu ko bila lg yek? nnnti leh aku jd pengapit ko ke? muahahahaha..
Sampai sana ermm ko mmg suke le yek, peberet color ko, merah putih, eeee serba serbi merah, semua merah, nape x pepel ek? miahahahaha..
Apa yang penting? pewot Lin konyangggg....tahnkx ye 'awak'...hehehe
Dah le nak cite lebih2 korang baca je le di sini...



P/S: Eh 'awak'..nnti tema awak pun merah putih ek?..hehehehehehe



6 comments:

  1. tema MERAH ek? awak kata nak PEPEL :p

    ReplyDelete
  2. hehehe....memang sonok dapat menjamu selera kenduri kawin nie...

    ReplyDelete
  3. cantik gak tu.. kombinasi merah ngan putih..

    amvoiii.. pinggan tu kanss.. meriahnyerr ngan menu..

    kita kalo makan kat umah org kawen, rendang menjadi terjahan pertama..

    ReplyDelete
  4. chantek baju lin. kak ret! baju baru ke tus. keke

    ReplyDelete
  5. Pepel ke? Kalau pepel pink pun, best gak. Wakakaka.

    ReplyDelete
  6. mehla campur kaler..red + blue..jadi purple

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..