Aminnn...Korang Dah Bayar?

Salam semua...

Alhamdulilah, masuk hrni dh 6hr kita berpuasa kan? dlm tak diam, sekejap je rasa masa berlalu,ermmmm..
Hrni mmg bz betul, lotih, pg2 td dh kluar bawak anak2 gi Pasar Tiram Siang tu beli baju raya, ahakkksss, Mat o Mat, td ko sms aku tgk belek jubah Mat,hahahahahahha, balik dr sana, terus gi Jusco sat, cari kasut lak, tp semua anak2 tak berkenan, nak ke Angsana jgk, tp dh penat, nnti2 je la yek, esok masih ada...huhuhu..
Ok selesai sdh persiapan anak2 70%..korang cmne? bknnye sakan nak raya tp nnti Lin dh sibuk nak kemas rumah plk, so settlekan yg anak2 dulu, jd nnti tak kelam kabut last2 minit tu, betul x? tp ingat!! jgn dok asyik bersoping2 tup tup nk bayar zakat duit dh takde lak, haaa kes naya bwk dosa je tu kan?hahahahahaha
Smlm hubby Lin dh menunaikan zakat fitrah utk thn ni, rm7.50 1 kepala, hubby bayar utk 6org skli bayar utk Mertua Lin(mak hubby), ye la tanggungjawab mesti ingat, tak kira walau Mak nye dh bayar ke tidak..
Renung-renungkan lah..dan selamat beramal....wasalam.




P/S: Ni update sambil masak ni, rabakkk sehhhhhhhhh...hahahahahahaha


1 comment:

  1. alhamdulillah.. dah selesai kewajipan yerr sis.. tahniah..

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..