En3 Bt Terakhir Kali..

Salam semua...

Selamat hari Jumaat bt semua, haaa yg lelaki tu dh gi solat Jumaat ke mesjid ke belum tu, tu tu kenapa masih dok depan PC lg tu? uzur ke apa? hahahaha.
Ye ye, ini lah en3 bt kali terakhir utk Lin tempek muka Lin dlm 'bertudung', ooo korang ingat en3 terakhir ke utk Lin tulis blog? hu hu hu, sampai hati fikir cmtu,hehehe...korang tenung dan renung2 kan lah, ala malass la nk cakap la..mulaweiii poyo je muka Lin tu..acecece skli pandang mcm muka Lin la..muahahahahaha..
Eeee ni gara2 si An la ni, nak tgk sangat Lin gayakan muka pakai tudung Aryani ala2 Ekin tu..eeee malu la An oiiii....ha cmne An? *An, dah boleh dpt kuih tat ke? miahahahaha




P/S: Ret,An..agaknya kalo masukkn gambo baju dalam smlm tu,cmne la ek?berterabur komen kt bawah..hahahahaha



17 comments:

  1. sangatttttttttt comey!!!

    (siyes,bkn nak bodek)

    ReplyDelete
  2. salam jumaat lin...

    begitu anggun dengan tudung ekin ni..

    :-)

    salam nisfu syaaban buat lin sefamili..

    mudah-mudahan terus dipermudahkan segala ibdadah dan dirahmati perjalanan hidup olehNya..

    :-)

    ReplyDelete
  3. macam shima la...

    ehh.. macam makcik fara fauzana la..

    ehh ehh.. macam chef yang nak buatkan kek pandan raye nanti laaaaaaa...

    ReplyDelete
  4. uishhh..wt suspen jek..
    nk p mna la cik puan kita ni ye....
    tomey je..mcm ank dara la pulok...

    ReplyDelete
  5. cuba lin pakai spec mata besor....hehe....sejibik mcm Amelina dangdut tu....

    jgn marah no!!

    ReplyDelete
  6. macam kakak yg jual makjun pun ada gak...ahaakkk!!!

    ReplyDelete
  7. sweet la sis lin... tol...suka tgok.. adeh la..nak letakkan pic scarlett tu gak ke? huahuahuahua

    ReplyDelete
  8. memang saya ingat sis buat en3 terakhir pastu nak tutup blog ke apa ke??? huh! wat saspen je tau...

    papepun, sis lin lawalahh... pheewwetttttt..

    ReplyDelete
  9. wah!wah!wah!perempuan melayu terakhir ni..hihi..sangatlah menawan sis....

    ReplyDelete
  10. hai lin.... kalau dapat teruskan bertudung tu kan lagi manissss.. hehehe.Ingat perbualan kita di Danga Bay tu hari semasa bersama Cikgu Linda huhuhu

    p/s: sori lama x jln2 ke sini mmg x sihat sgt2.bila dah baik ct dtg hari2 okey :-) daaaaaaaa...

    ReplyDelete
  11. btul kata kak ct..
    knp xnk truskn bertudung?

    ReplyDelete
  12. Lin sebenarnya lebih manis bertudung.. sweet sgt!!!!!!

    ReplyDelete

Terima Kasih Daun Keladi .
Komen Anda Amat Sis Hargai .

Segala pertanyaan, email: linmdnoor@gmail.com
Thank You again..